Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
4 years ago

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

@Joeristoef,

Ik zal eens rondvragen of ik nog wat alternatieven kan vinden maar ik ben bang dat ik zo snel geen antwoord heb want meestal lost het repareren van het spel of het aan laten staan voor 5 minuten en het dan nogmaals proberen dit soort problemen op. Vaak bij dit soort crashes heeft hij moeite bij het inladen van bepaalde bestanden.

Je zou ook kunnen zien of het uit zetten van bijvoorbeeld Discord en het uit schakelen van Origin In-game helpt (dit kun je uitschakelen in de Origin settings > Origin In-game) voor het geval het een overlay issue is of een achievement die niet lekker loopt.

- EA_Neil

2 Replies

• Hey @EA_Neil ,

Na wat verschillende dingen geprobeerd te hebben wilde hij uiteindelijk wel door en heb ik het spel mooi af kunnen ronden. Ik ben teruggegaan naar een eerdere save, nog voor de missie gestart is en heb andere squad members gekozen. Geen idee wat nou uiteindelijk het probleem is geweest, maar bedankt voor je ondersteuning!

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @Joeristoef,

Ik ben super blij om te horen dat dat uiteindelijk geholpen heeft zodat je toch het spel af kon ronden. Mijn grootste excuses dat je na zo'n episch avontuur tegen zo'n bug aan liep net voor het einde.

- EA_Neil

About Mass Effect Franchise Discussie

Het lot van de sterrenstelsel ligt in jouw handen. Sluit je aan bij de Mass Effect-communityforums en vertel ons hoe je ervoor gaat vechten.17 PostsLatest Activity: 6 months ago