Forum Discussion

8vingers's avatar
2 years ago
Solved

2 ps5 verbinden nfs umbound

Mijn broer en ik kunnen noet samen op het zelfde netwerk online. Hoe lossen we dit op?

• @8vingers,

Als je meerdere PlayStation accounts ziet, an moet je inderdaad één ontkoppelen. Onze live support team kan je daar mee helpen. Hier is ook een artikel over de risico's van het ontkoppelen van een account.

9 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @8vingers,

Wat is precies het probleem als jullie online willen spelen? Krijgen jullie een foutmelding, en zo ja, wat zegt het?
  • 8vingers's avatar
    8vingers
    2 years ago

Er kan maar 1 online want zodra de ander online gaat wordt de ander offline gegooit..

• 8vingers's avatar
    8vingers
    2 years ago

Zie beide accounts maar hoe kan ik mn broer ontkoppelen dan?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago

@8vingers,

Als je meerdere PlayStation accounts ziet, an moet je inderdaad één ontkoppelen. Onze live support team kan je daar mee helpen. Hier is ook een artikel over de risico's van het ontkoppelen van een account.

• 8vingers's avatar
    8vingers
    2 years ago

Ik kan geen contact gevens vinden van ea om 1 account te ontkoppelen? En beide de account pagina zit geen ontkoppeling knop...En nu?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    2 years ago
    @8vingers,

Als je "EA Account" onder Game-Ondersteuning kiest, dan kan je een onderwerp kiezen, en meerdere daarvan geven je de optie om contact op te nemen via een chat/email.

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.286 PostsLatest Activity: 9 hours ago