Forum Discussion
Sorry om te horen dat je spelbestanden kwijt zijn. Bedoel je toevallig hiermee dat al je voortgang kwijt is?
Ik ben bang dat wij niet manueel voortgang kunnen herstellen maar kun je voor ons kijken, mocht je op console spelen, of je toevallig cloud saves uit hebt staan?
- EA_Neil
- 5 years ago@EA_Neil ja dat bedoel ik had een probleem met mijn videokaart heb een nieuwe gestoken en toen zie mijn pc dat er al teveel pc waren op dit account dat ik even moest wachten heb dan 24u gewacht en dan 29/12/20 aangemeld en alles stond op nul behalven mijn de punten heb 41 van de 42 gedaan en 980punten van de 1000 had 65 auto's en iets meer dan 35.000.000£
- 5 years ago@EA_Neil Ja heb cloud saves maar die zijn volgens ea overschreven hoe kan dit die wijst er toch op dat iemand anders mijn gegeven heeft gestolen
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Sorry om dat te horen @trouble4711 .
Wij kunnen helaas niet manueel Need for Speed Heat content terug halen ben ik bang. Mocht je inderdaad het idee hebben dat iemand op jouw account zat dan wil ik je alsnog vragen om contact op te nemen met onze helpdesk om het account verder veilig te stellen. Ik snap dat dit niet helpt met het terug halen van de content maar dan kun je tenminste weer veilig spelen.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat.
Dit is hoe je dit doet:
- Ga naar deze website en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
- EA_Neil
- 5 years ago@EA_Neil ik ben al een week aant sturen en chat aant doe al twee keer is mij gezegd dat het opgelost was maar nog steeds niet in orde heb er zelfs papieren van welke aan vallen er gebeurt zijn op mijn pc maar wil gewoon mij cloud terug gezet wordt op 28/12/20 dat is toch niet zo veel gevraagd grtj trouble
About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie
Recent Discussions
- 4 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago