Solved
Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@trouble4711 Hey!
Sorry om te horen dat je spelbestanden kwijt zijn. Bedoel je toevallig hiermee dat al je voortgang kwijt is?
Ik ben bang dat wij niet manueel voortgang kunnen herstellen maar kun je voor ons kijken, mocht je op console spelen, of je toevallig cloud saves uit hebt staan?
- EA_Neil
Sorry om te horen dat je spelbestanden kwijt zijn. Bedoel je toevallig hiermee dat al je voortgang kwijt is?
Ik ben bang dat wij niet manueel voortgang kunnen herstellen maar kun je voor ons kijken, mocht je op console spelen, of je toevallig cloud saves uit hebt staan?
- EA_Neil
5 years ago
@EA_Neil ja dat bedoel ik had een probleem met mijn videokaart heb een nieuwe gestoken en toen zie mijn pc dat er al teveel pc waren op dit account dat ik even moest wachten heb dan 24u gewacht en dan 29/12/20 aangemeld en alles stond op nul behalven mijn de punten heb 41 van de 42 gedaan en 980punten van de 1000 had 65 auto's en iets meer dan 35.000.000£
About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie
Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.287 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 3 days ago
- 18 days ago
- 5 months ago