Solved
Forum Discussion
EA_Neil
EA Staff (Retired)
5 years ago@trouble4711 Ik ben bang dat wij geen cloud saves in kunnen lezen, terug kunnen halen of aan kunnen passen. Ik snap dat dit vervelend is maar helaas is dat niet iets wat wij voor jou kunnen doen.
- EA_Neil
- EA_Neil
4 years ago
goedenavond,
bij mij is blijkbaar ook de cloudsave dat word bij mij op de onedrive gedaan per ongeluk verwijderd....
is er nergens digitaal een backup ofzo? op de EA cloud want ik zie bij origin nogsteeds mijn oude voortgang en heb de game al proberen te herstellen via origin...
ik ben erg beniewd overigens geen enkele andere game had er last van ook niet de free to play games.... alleen need for speed heat dat vind ik best slecht eigenlijks...
zijn er nog andere opties?
met vriendelijke groet Djohn
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @wildmendjohn,
Zoals helaas ook in deze discussie te lezen is, is dit helaas niet iets wat wij handmatig voor je kunnen herstellen. Heb je cloud saves aan staan in Origin en stond deze ook al aan voordat dit gebeurde? Normaal vraagt hij of je de lokale of cloud save wilt gebruiken voor het spelen.
- EA_Neil - 4 years ago
Ah,
super balen maar als ik deze functie aanvink kan ik het overal spelen ( pc met origin) en dan moet het goedkomen toch?
dus ondanks pc of onedrive crasht dan staat het op jullie server toch?
met vriendelijke groet djohn
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@wildmendjohn,
Als Cloud Saves uitstonden voordat dit gebeurde dan ben ik bang dat het niet mogelijk zal zijn om deze spelbestanden terug te vinden want hij zal alleen lokaal opgeslagen hebben in dat geval. Alhoewel bepaalde aspecten online ge-synched worden is voortgang hier helaas niet een van. We hebben helaas geen manier om aan onze kant voortgang terug te zetten of te laden.
Je hebt het over OneDrive. Is het probleem ontstaan na het uitzetten van OneDrive of zijn de bestanden ook echt verwijdert? Anders kun je mogelijk zien of je ze handmatig terug kunt zetten in jouw documenten.
- EA_Neil
About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie
Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.285 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 4 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago