Forum Discussion

heaven07031981's avatar
6 years ago

contact

gahte heer ik heb net de spel need for speed gekocht en gedonload   dat is alles goed gegaan maar dan krijg je de platform waar alles staat inclusief PLAY  en als ik op play drukt dan begint die te laden en dan blijf het hangen 3kwart van die laad balk  en doet niks meer wil niet naar de map gaan hebt het verschillende keren geprobeert maar daar blijf het hangen bij het laden om naar de  wereld map tegaan daar kom ik niet dat vind ik wel een beetje jammer ondanks ik vandaag nog gekocht hebt en het niet kan spelen  en ik wil het wel spelen daarom heb ik het gekocht  als jullie kontakt willen nemen   dus ik hoop dat jullie dit snel oplossen zodat ik mijn spel kan spelen want vanaf most wanted ben ik aan wezig mijn naam was booggieman81 dus hoopt dat het snel wordt opgelost zodat ik kan gaan spelen on online enzo alvast bedankt  en 

1 Reply

• Je vermeld niet er bij om welke spel het gaat van de Need For Speed serie, @heaven07031981.
    Als een spel al snel afsluit, of vaak blijft vastlopen, of zelfs niet eens start, dan kan het betekenen dat je computer niet voldoet aan de vereiste systeemeisen.

Volg deze suggesties eens:
    1. Repareer het spel via de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
    2. De Origin cliënt als het spel starten als administrator.
    3. Zorg alle andere (achtergrond)programma's volledig zijn afgesloten. Het is mogelijk de goede werking van de Origin cliënt als het spel kunnen verhinderen en waarschijnlijk heb je die ook niet nodig voor dit moment.
           Bepaalde beveiligingssoftware kan onbedoeld dit doen, het tijdelijk uitschakelen van deze kan dit voorkomen.
           Ook door Windows Schoon Opstarten kan hierbij helpen.
    4. Gebruikersaccountbeheer tijdelijk uitschakelen.
           Verander de instellingen door de schuifbalk helemaal naar beneden te zetten.
    5. Ga na of de stuurprogramma's van de computer bijgewerkt dienen te worden.
           Begin met het stuurprogramma van je videokaart. Meestal is die van NVidia of ATI.
    6. Zijn ook de laatste updates van Windows 10 hebt geïnstalleerd?
    Zou je een DxDiag rapport kunnen plaatsen in je reactie?

Je kan zelf contact opnemen met de helpdesk, via deze telefoonnummers
           Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
           Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
    Ook kan je een terugbel verzoek indienen.
    De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.

Featured Places

Node avatar for NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 11 days ago
294 Posts