Forum Discussion

Robbe_the_gamer's avatar
4 years ago

Deluxe edition word niet geladen

Ik heb de deluxe edition op need for speed heat gekocht op ps4 maar er is een fout opgetreden maar ik heb wel 10 euro moeten betalen . En ik ben level 24

In bijlage vind je de betaling 

CM edit: bijgevoegd bestand verwijderd om speler privacy te beschermen.

2 Replies

• Als je een probleem hebt met de aankoop van je spel, gekocht bij de winkel van je spelconsole, dan zal je toch contact opnemen met deze voor een oplossing, @Robbe_the_gamer.

Nagaan dat de aankoop juist is gegaan, je zal mogelijke fouten toch moeten verhelpen. Kleine fouten in jouw gegevens kan el genoeg zijn. Toch een andere betalingsmethode gebruiken. Bekijk de (online) documentatie hiervoor, anders contact opnemen met de betreffende bedrijf / instelling.

Als je het spel eerder had gekocht en opnieuw dient te kopen, dan zal je met de verkeerder account aangemeld zijn, het gaan om een andere speluitgave, of toch om andere spelconsole reeks gaan.

Maak een schermafdruk van deze foutmelding, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlage bij je reactie.

Heb je de basisstappen gedaan?

Dit is een forum en geen helpdesk.
    Persoonlijke gegevens dien je nooit eigenlijk in het openbaar als online te vermelden.

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @Robbe_the_gamer,

Welkom.

Uhm, helaas weet ik niet precies wat er aan de hand is. Ik snap goed dat je het spel hebt aangeschaft, al flink wat hebt gespeeld (aangezien je al level 24 bent), maar dat er nu een fout is opgetreden. Wat is deze fout dan, als ik vragen mag? Zou je een screenshot bij kunnen voegen?

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.292 PostsLatest Activity: 30 days ago