Forum Discussion

LittleRedTrail's avatar
8 years ago
Solved

Directx wilt niet downloaden

Directx wilt niet volledig downloaden?

Ik krijg een error als ik need for speed payback wil downloaden, als ik in de need for speed payback map ga via deorigingames map en ik installeer hem daar dan zegt de installer dat ik files mis, ik ga er vanuit dat directx files mist maar ik begrijp niet waarom? ik heb de error log er ook nog bij gezet.
alvast bedankt!

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    8 years ago

Je kunt ervoor zorgen dat je al jouw Windows updates hebt uitgevoerd en anders contact opnemen met Microsoft. 

4 Replies

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

En als ik daar niet uitkom? Dan het spel terugsturen?

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Je kunt ervoor zorgen dat je al jouw Windows updates hebt uitgevoerd en anders contact opnemen met Microsoft. 

• zelfde probleem heb ik ook gehad, en ook met Jedi fallen order.

Dit is de oplossing die ik heb gemaakt.

1 - uninstall alle Visual C++ versies (2010,2012,2013,2017 64 en 32 bits als je 2015 al heb, dan heb je waarschijnlijk geen probleem) met uninstaller opnieuw opstarten
    2 - Installeer/update alle spel onderdelen (vulkan,physixs,visual c++ enz.) via Iobit Driverbooster
    3 - Installeer visual c++2015 64bits vanuit Origin map (niet game map, maar origin launcher map (als administrator)
    4 - verwijder game bestanden en ook vanuit zoeken (in mappen data roaming en app data enzo) 
    5 - cleanen met Iobit ASC
    6 - scan op drivers met driver booster en installeer spelmodule Visual C++2015 x86
    7 - Reboot pc
    8 - Download de game via origin en zet anti virus uit,
    9. de game doet het

Direct X is cumulatief aan c++ en geeft error #1xxx code download wil niet verder en je kan de game dus niet installeren
    Bookmark/thumbnail ChainReaction

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.284 PostsLatest Activity: 5 months ago