Forum Discussion

Liander_Leander's avatar
4 years ago
Solved

Error code 00000069

Goedemiddag, 

Ik heb een paar dagen geleden nfs rivals gekocht via de ps store en elke keer als ik nfs rivals opstart krijg ik een melding van origin dat ik mij miet aanmelden met een ps network account en een ea account. Dat slaat nergens op want ik heb al voor beide een account. Ik heb mijn datum en tijd op automatisch gezet maar hij doet het nog steeds niet. Ik heb ook al geprobeerd om een nieuw wachtwoord te gebruiken voor mijn ea account maar ik krijg nog steeds dezelfde melding van origin met de foutcode 00000069 ik heb al zoveel geprobeerd maar het lukt allemaal niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt!

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    4 years ago

@Liander_Leander, oké. Ik wil misschien even wat proberen.

Zou je misschien Apex Legends kunnen downloaden /opstarten vanuit de PSN store? Als het goed is, is het gratis te downloaden. Dan kunnen we kijken of dat alles inderdaad goed gekoppeld is. Misschien denk je aan de verkeerde accounts? Wie weet.

13 Replies

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.284 PostsLatest Activity: 5 months ago