Forum Discussion

SnatsKoning's avatar
7 years ago

Error code: 001C080F

Jaa hoor het is weer zover, spel doet het anderhalve dag en we krijgen weer een error code. Begin hier nu toch wel schijt ziek van te worden. Spel koste me gvd 80euro (deluxe), en het is 1 en al elende na jullie laatste update. Ik weet niet wat jullie daar uit spoken? Maar begin er goed ziek van te worden dat er telkens weer wat is!

4 Replies

• Ik speel op ps4 maar mijn nfs heat als ik op mijn lobby scherm laad zie ik een geglitchte wagen zoals op de foto. En krijg ik deze foutcode 1 keer erna als ik op een solo sessie of online sessie wil joinen dan laad het balkje vol maar blijft dan ook laden heb het spel al een paar keer verwijderd en terug geïnstalleerd maar het probleem blijft. Wil wel mijn spel niet volledig opnieuw spelen.

• Ikheb net hetzelfde maar dan met de m3 gtr, net toen ik hem vrijspeelde. Nu kan ikbde game niet meer spelen, help pls

• wezelke2015's avatar
    wezelke2015
    7 years ago

Jah ik vind dit ook echt niet leuk omdat ik juist dat graag speel en ik het probleem niet zelf kan oplossen. Ik had de viper perongeluk dubbel gekocht 1 was oke en de andere zag er zo uit en nu kan ik niet op nfs

• Ik heb het ook maar ik geraak gewoon niet op een sessie zelfs niet solo door een wagen toen ik hem kocht perongeluk dubbel kocht maar 1 geglitcht is geworden toen ik hem selecteerde om te verkopen selecteerde hij het als main wagen en crashte mijn game ik kan al 4dagen niet op nfs heb alles gedaan verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar wil niet volledig opnieuw starten. Als ik wil laden blijft mijn laad scherm volledig laden en blijft hangen maar hoor wel muziek. Ook deluxe pre-order editie op ps4. Als iemand weet hoe dit te fixen. Aub

Featured Places

Node avatar for NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 30 days ago
293 Posts

Recent Discussions