stofke365 years agoSolvedIk zit op level 50 vast Op nfs heat Ik zit op level 50 op nfs heat en als ik een race doe gaat mijn rep level niet meer omhoog,hoe komt dat?kan er iemand helpen aub? EA_Jason5 years agoHey @stofke36, Naar mijn weten is het maximum level dat je kunt behalen in Need for Speed level 50 en daardoor gaat jouw Rep Level niet meer omhoog.
EA_Jason5 years agoHey @stofke36, Naar mijn weten is het maximum level dat je kunt behalen in Need for Speed level 50 en daardoor gaat jouw Rep Level niet meer omhoog.
EA_Jason5 years agoHey @stofke36, Naar mijn weten is het maximum level dat je kunt behalen in Need for Speed level 50 en daardoor gaat jouw Rep Level niet meer omhoog.
EA_JasonEA SPORTS FC™ Team5 years agoHey @stofke36, Naar mijn weten is het maximum level dat je kunt behalen in Need for Speed level 50 en daardoor gaat jouw Rep Level niet meer omhoog.
Related Contentlevel 500 resetLogin issue nfs heatNFS Heat save removalNFS heat won't launchNFS Heat doesn't start
Recent DiscussionsNeed for speed no limits start niet meerVerbinding verbreekt als ik een ea account wil aanmaken op ps4NFS goude trofee (chasing in)SolvedFoutmelding UTKa