Forum Discussion

wezelke2015's avatar
6 years ago

Kan niet in een lobby laden

• Ik krijg op mijn lobby scherm een geglitchte wagen en als ik in een online lobby of een solo lobby wil laden laad het balkje vol maar kan ik niet in de lobby. Heb de game al een paar keer verwijderd en terug geïnstalleerd maar het probleem blijft. Ik wil mijn spel niet opnieuw spelen.

2 Replies

• Hallo @wezelke2015,

Begin eens met het hernoemen van de map waar het spel je spelvoortgang en instellingen in bewaard, de cache van de Origin cliënt leegmaken en het spel repareren via de Origin cliënt.

De Origin cliënt en het spel starten als Administrator. Rechtsklik op de toepassing zelf of de snelkoppeling en kies de "Uitvoeren als Administrator" optie, die meestal bovenaan in het verschenen menu staat.

Gebruik een bekabelde internetverbinding en je computer direct aansluiten op de modem van de internetaanbieder. Herstart beiden. Andere apparaten ontkoppelen of uitschakelen.
    Gebruik een kabel met gesmolten koppen, van het "Cat-6" of "Cat-5" type. Andere poorten van de modem van de internetaanbieder uitproberen.
    Standaardwaarden terugzetten van de fabrikant van de modem van de internetaanbieder. Poorten van het spel openzetten. Software van de modem van de internetaanbieder bijwerken.

De instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", zet de schuifbalk op de laagste stand om deze (tijdelijk) uit te schakelen.

Overige onnodige en openstaande software volledig afsluiten. Waaronder ook je beveiligingssoftware. Deze kunnen de goede werking van beide verstoren. Windows schoon starten kan hierbij helpen.

Stuurprogramma's van je computer bijwerken. Vergeet niet om na de installaties je computer opnieuw op te starten.

Een nieuwe Windows gebruikersaccount aanmaken met Administrator rechten, vervolgens daarop je aanmelden en zo testen of je nog steeds het problemen ondervind.

Zijn alle beschikbare updates voor Windows 10 al geïnstalleerd.

Poorten openen voor verbindingsproblemen:
    https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/opening-tcp-or-udp-ports-for-connection-issues/

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
  • wezelke2015's avatar
    wezelke2015
    6 years ago

Beste

het is op Playstation 4 niet op pc en dit is mijn scherm en foutcode

Featured Places

Node avatar for NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 11 days ago
294 Posts