Forum Discussion

whizz265's avatar
6 years ago

need for speed 2015

dag medegamers.

ik speel nu al heel wat jaartjes need for speed. ben begonnen met underground 2.

nu ik al heel wat uurtjes en ervaring in need for speed 2015 heb opgedaan is de lol in storycampaign er wel een beetje vanaf....

wie zou het leuk lijken samen eens de straten op zijn kop te zetten?

hoe meer hoe leuker! 

7 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago
    @whizz265 Niet in de nieuwe Need for Speed?

Misschien ook wel handig om aan te geven waar je op speelt 😉
  • foutje vanuit mijn kant excuses!

ik speel op de pc.

ben te vinden op de naam whizz265!

@EA_Jasonje bedoeld nfs heat?

helaas nog niet maar die komt wel ziet er super uit van wat ik ervan heb gezien🙂

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @whizz265 Ook op de PC? Gebruik je een stuurtje (ik heb geen idee hoe de support daarvoor is)?

Ik ga hem halen voor de PS4, ik vond 2015 verrassend goed en deze ziet er zelfs nog beter uit 🙂
  • @EA_Jasonja op de pc als je een beetje kan spenderen aan een leuke videokaart ziet het er toch iets fijner uit.

ik speel zelf met een xbox one controller maar heb toevallig gezien op YouTube iemand die met een stuur speelde maar vond het zelf een beetje stroef reageren.

heb ongeveer 250+ uren in 2015 zitten maar vond payback een heel klein beetje tegenvallen dus toen ik zag dat heat uitkwam zou en moest ik deze hebben 😃

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @whizz265 Heat lijkt mij meer terug te gaan naar de roots, waarbij het met Payback meer om het verhaal ging en meerdere voertuigen.

Ik heb Heat nog niet gespeeld dus ik kan het fout hebben 🙂

Krijg nu wel erg zin om Heat te spelen, het probleem is dat mijn PS4 uitgeleend heb aan mijn pa.

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.292 PostsLatest Activity: 10 days ago