Forum Discussion
Ik heb de activatiecode van Need For Speed Hot Pursuit Limited Edition in Origin ingevoerd, maar ik krijg foutmelding dat de code is gebruikt, maar ik zie hem niet in Mijn Spel Bibliotheek. Deze activatiecode heb in ondenkt in de speleigenschappen in de EA Desktop App.
Enig hulp is wensbaar.
Hey @imtoasty,
Ik zie dat je twee topics hebt gestart. Deze en dit topic.
Wat is nu juist het probleem?
- 3 years ago
Hoi,
Beide eigenlijk. Need For Speed Hot Pursuit zit in mijn EA Desktop app bibliotheek maar niet in Origin. In EA Desktop app geeft het de foutmelding na het downloaden en opstarten. Ik heb de activatiecode ontdenkt via de EA Desktop app. Wanneer ik deze invoer in Origin komt het scherm met het spel voor NFS Hot Pursuit op beeld. Wanneer ik erop klik krijg ik de foutmelding "Spel is al geactiveerd". Weet niet of ik via andere account de activatiecode heb gebruikt. Is er een manier om hierachter te komen op welke account dit code is geactiveerd?
Wat ik me ook afvraag is hoe het spel in mijn EA Desktop app is gekomen. Blijkbaar heb ik hem op één of andere gekocht. Maar dan zou het moeten werken. Begrijp ook niet waarom het een foutmelding "game failed to launch" krijg in de EA Desktop app. Het spel wordt goed geïnstalleerd. Het zou niet moeten installeren als ik het niet in mijn bezit heb.- EA_Leeuw3 years agoCommunity Manager@imtoasty, ik heb de posts even samengevoegd voor het gemak.
Oké, dus met betrekking tot de "Spel is al geactiveerd" melding, dat betekent inderdaad dat het spel dan al op een account staat geregistreerd. Hoogstwaarschijnlijk is dat dit, waar je deze forum posts mee plaatst, EA account. Is dat dan het goede account? Ik zie namelijk wel dat het spel op dit EA account staat.
Heb je het spel al eens, via de EA app, opnieuw geïnstalleerd?- 3 years ago
Ja. Onlangs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Hetzelfde foutmelding. "Your game failed to launch. Double check your connection, or try again later."
Even nog een andere vraag. Is NFS Hot Pursuit Limited Edition hetzelfde als NFS Hot Pursuit Remastered Edition?
About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie
Recent Discussions
- 17 minutes ago
- 4 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago