Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

Need For Speed Payback Freeze/Crash

Heb vanmorgen Need For Speed Payback gekocht voor de Xbox One in de microsoft store en de game wil opstarten maar zodra ik in game zit blijft hij steeds vastlopen of crasht helemaal, wat nu ? Heb de game al opnieuw gedownload maar helpt niks

5 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Hey @T5Y_Impact,

Je kunt de Xbox een powercycle geven door de Xbox One helemaal uit te zetten en de stroomstekker er minimaal 5 minuten uit te laten. Daarna kan je alles weer opnieuw aansluiten en inschakelen. 

Mocht dat niet werken, dan zijn er nog andere oplossingen zoals jouw gamertag te verwijderen. Hierbij kan je veel data verliezen dus vergeet niet om een backup te maken en contact op te nemen met de Xbox Support voordat je dit doet. 

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Oke super zal kijken wat werkt alleen ben ik niet een fan van mijn gamertag verwijderen, dus dat ga ik eerst nog niet doen en ik kan geen backup maken. Maar als ik Need For Speed Payback opstart in offline mode dan is er niks aan de hand, na een uur ben ik online gegaan op payback en heb ik verder geen problemen gehad. Maar nu mijn vraag... Wanneer komt hier een Update/Fix voor ??? want dit is zwaar irritant en meerdere mensen hebben hier last van.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    8 years ago

Ik heb je de oplossingen gegeven en het blijkt nu ook te werken, het ziet er op dit moment niet naar uit dat het een probleem is met het spel maar ik zal in de gaten houden of er meer meldingen over binnen komen 🙂

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Even een update: Alles wat jij hebt aanbevolen werkte helaas niet, dus daarom ben ik aan Xbox Support gaan vragen of ze me konden helpen. Het kwam een beetje op het zelfde neer en heb het samen met xbox support gedaan het hielp helaas niks, dus daarom heb ik een Refund aangevraagd en die gekregen. Beetje jammer dit voor Need For Speed ik was groot fan van de serie en heb ook veel need for speed games gespeeld vanaf het begin maar dit vindt ik erg jammer..

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    8 years ago
    Ik zie dat je ook al een bericht hebt geplaatst in het Engelstalige topic, daar gaven enkele spelers aan dat het spel wel werkt zonder internetverbinding.

Mogelijk is er een probleem met de verbinding en daarvoor kan je deze handleiding gebruiken. (dit kunnen we nu alleen niet testen aangezien je geen NFS meer hebt)

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/6287235#M73

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.284 PostsLatest Activity: 5 months ago