Forum Discussion

jitsevandevonde's avatar
8 years ago
Solved

Need for speed payback werkt niet!

Beste,

Ik heb vandaag (25/11/2017) "Need for speed Payback" gekocht. Gisteren een nieuwe laptop, die naar alle capaciteiten VOLDOET! Toch lukt het niet, heb het spel gedownload en is helemaal  klaar voor te spelen. 

Als ik dan via Origin (en/of via de snelkoppeling van het bureaublad) het spel wil open, komt er 10 sec een zwart scherm op. 

Dan springt het weg en START HET NIET OP! 

Wat moet ik doen? Of wat doe ik fout? 

Alvast bedankt!

• Beste @jitsevandevonder,

Wanneer een spel direct crashed na het opstarten, kan het betekenen dat de laptop niet voldoet aan de minimale systeemvereisten. 

Dit kunnen we voor jou controleren door middel van een DxDiag. Deze kan je hier plaatsen zodat wij dit verder voor je kunnen onderzoeken 🙂

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Beste @jitsevandevonder,

Wanneer een spel direct crashed na het opstarten, kan het betekenen dat de laptop niet voldoet aan de minimale systeemvereisten. 

Dit kunnen we voor jou controleren door middel van een DxDiag. Deze kan je hier plaatsen zodat wij dit verder voor je kunnen onderzoeken 🙂

Featured Places

Node avatar for NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 12 days ago
294 Posts