Forum Discussion
EA_Leeuw
Community Manager
3 years ago@daandeveij, oh dat kan, maar dan moeten wij dat ook op je account kunnen zien. 😅 En zelfs dat staat er niet op je account, ben ik bang. Dus de vraag; weet je zeker dat je met het juiste EA account bent ingelogd?
3 years ago
huh dat is raar?!?!? bij mij staat van wel . [edit: email address removed] toch?!?!?
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@daandeveij, we kunnen helaas geen account details bespreken via de forums, vandaar dat het emailadres wordt verwijderd. Maar ja, dat account.
Heb je toevallid ook Unbound proberen te kopen los?- 3 years ago
haha ja dat wel idd ,maar mijn paypaldoet t niet meer , maar dat moet geen prbleem zijn toch als ik playpro heb ?
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@daandeveij, ik heb je DMs gezien.
Hmm, ik vermoed dus dat er daar iets mis is gegaan. Je hebt het spel ook los proberen te kopen, maar je Paypal doet het niet meer (zeg je), waardoor dus dat proces (volgens het systeem) onverwacht gestopt is, waardoor er weer nu dingen tegen elkaar werken.
Zou je eens kunnen kijken of dat je onze klantenservice kunt contacteren om te vragen om alle losstaande 'entitlements' (zoals dat heet) te verwijderen van de losstaande aankoop, zodat (hopelijk) alleen nog maar de EA Play Pro entitlements op je account staan?
About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie
Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.292 PostsLatest Activity: 17 days ago
Recent Discussions
ファストレーンイベントが出来ない事
Solved17 days ago- 2 months ago