Forum Discussion

01gdi's avatar
4 years ago

Need For Speed Undercover start niet

hallo allemaal.

ik heb zojuist need for speed undercover gekocht en de code gevalideerd.

de game is gedownload en geinstaleerd.

echter ondervind ik een aantal problemen.

tijdens de instalatie werd mij gevraagd of ik een snelkoppeling wilde op mijn bureaublad. ja, dat wil ik. dus dat was aangevinkt. echter zie ik nergens de snelkoppeling.

als ik de game wil starten via origin dan krijg ik een soort zwart CMD scherm. na een tijdje krijg ik een melding dat er een probleem is met de licentieserver. en dat ik het een paar minuten later nog maar een keer moet proberen. ik krijg deze melding elke keer weer.

2 Replies

• Zorg dat je bent verbonden met het internet en aangemeld met de juiste Origin / EA account, @01gdi.
    Je zal alle overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten.
    Gebruik een bekabelde internetverbinding.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
    Vervolgens het spel via de Origin cliënt repareren en bijwerken.
    Daarna probeer je nogmaals het spel te starten.

Spellen van Origin start je via de Origin cliënt en niet via hun eigen snelkoppeling meer.

Bepaalde spelfuncties, onderdelen en diensten voor dit spel werden per 31 augustus 2021 stopgezet.

Oudere spellen zullen vaak niet meer (goed) werken op nieuwere computers.

Deze spelserie heeft een eigen forumtak hier: https://answers.ea.com/t5/Need-for-Speed-Games/bd-p/other-nfs-games-nl

Groetjes.
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @01gdi,

Vervelend om te lezen!

Zou je misschien een screenshot kunnen posten van de foutmelding die je ziet

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.292 PostsLatest Activity: 2 months ago