Forum Discussion

dasteco's avatar
6 years ago
Solved

NFS heat verwijderen

Hallo, als ik mijn spel verwijder en er terug opzet ben ik alles kwijt? Zoals het verhaal als online? Ofni? PS4  Alvast bedankt mvg

• Hallo @dasteco,

Dat hangt ervanaf wat je allemaal van plan bent om te gaan doen.

Als je alleen NFS Heat opnieuw wilt installeren, kan je dit doen zonder jouw saves te verwijderen. Wanneer je het spel opnieuw installeert op dezelfde PS4, zal je alle vooruitgang behouden.

Je kunt voor de zekerheid altijd nog een backup maken van jouw saves, lees hier hoe je dit doet. Daarna kan je de saves altijd nog terugzetten en verder spelen waar je gebleven was. 

2 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Hallo @dasteco,

Dat hangt ervanaf wat je allemaal van plan bent om te gaan doen.

Als je alleen NFS Heat opnieuw wilt installeren, kan je dit doen zonder jouw saves te verwijderen. Wanneer je het spel opnieuw installeert op dezelfde PS4, zal je alle vooruitgang behouden.

Je kunt voor de zekerheid altijd nog een backup maken van jouw saves, lees hier hoe je dit doet. Daarna kan je de saves altijd nog terugzetten en verder spelen waar je gebleven was. 

Featured Places

Node avatar for NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 10 days ago
294 Posts