3 years ago
nfs unbound crash pc
unbound crashing ik heb de trial gespeeld en daarna de palace edition besteld heb zon 10 uur speeltijd zonder problemen gespeeld daarna begonnen de crashes vaak enkele minuten na opstarten inmidd...
Hey @SRGhost141,
Lukt het na de updates wel om NFS zonder crashes te spelen?
Kijk voor de zekerheid ook of jouw pc voldoet aan de aanbevolen systeemeisen: Need for Speed™ Unbound – PC System Requirements (ea.com)
Als dat zo is dan weet je zeker of je dit spel zonder problemen/crashes kunt spelen.
Bij mij blijft de game ook constant crashen, na 3 uur playtime 4 keer gecrashed, daarna elke 5 min een crash. Game is niet te spelen zo. heb alles ook geprobeerd wat hier staat, niks wat werkt..
Ik speel de game met hetvolgende:
AMD Ryzen 7950x
RTX 4070TI
X670 motherboard.
32GB DDR5 6000mhz RAM
Hey @xdrmercy,
Als je een DxDiag.txt. bestand zou willen opladen dan kan ik kijken of er misschien ergens anders een probleem is ontstaan.
Hier kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Het kan zijn dat jouw probleem ergens anders is ontstaan.
There you go
Hey @xdrmercy,
Ik heb even tijd gehad om naar jouw DxDiag.txt te kijken en zie dat er vooral een probleem is met de vrije ruimte op jouw harde schijven:
------------------------
Disk & DVD/CD-ROM Drives
------------------------
Drive: C:
Free Space: 11.0 GB
Total Space: 228.4 GB
File System: NTFS
Model: GIGABYTE GP-GSTFS31240GNTD
Drive: D:
Free Space: 0.1 GB
Total Space: 0.5 GB
Model: WDC WD5000AZRX-00A3KB0
Drive: F:
Free Space: 410.0 GB
Total Space: 476.4 GB
Model: WDC WD5000AZRX-00A3KB0
Drive: G:
Free Space: 154.8 GB
Total Space: 953.9 GB
Model: Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB
Drive: S:
Free Space: 20.0 GB
Total Space: 381.5 GB
Model: INTEL SSDSC2BA400G3
Drive: V:
Free Space: 868.1 GB
Total Space: 1907.7 GB
Model: Samsung SSD 870 QVO 2TB
Het kan zijn dat je daardoor noodzakelijke onderdelenupdates hebt gemist.
Zie ook:
De eerste foutmelding komt regelmatig voor en de tweede en derde geven aan dat er ook hardware configuratiefouten worden geconstateerd.
Mijn advies is om ruimte vrij te maken voor een Windows update en de configuratie aan te passen aan het vermogen van de hardware.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Hey @Trismagistos,
Ik hebv je bericht gelezen en snap niet volledig wat je bedoeld. Ik heb op mijn windows drive 64GB vrij, op de game drive 804GB. Ik heb verder ook geen windows update klaar staan, dus die kan ik niet updaten.
Wat zou ik hiermee moeten doen?
Hey @xdrmercy,
Ik raad je aan om toch nog even de informatie in de spoilers te lezen en in de door jouw verstuurde DxDiag.txt.
Je maakt gebruik van een Windows 10 enterprise versie: Hier lees je er meer over: Windows 10 Enterprise | Microsoft Evaluation Center
De versie die je hebt geïnstalleerd is: 19041.vb_release.191206-1406
Windows installeert zich meestal in de C: drive en in jouw DxDiag.txt is er nog 11 GB over. Dat is te weinig voor een update- en wisselbestand.
Jouw gamedrive staat los van het besturingssysteem dat je gebruikt. De hoeveelheid vrije ruimte die je daarin hebt is dus niet zo belangrijk.
Daarnaast staan er trouwens nog een aantal andere fouten in jouw DxDiag.txt
Die fouten hebben betrekking op het ontbreken van drivers (de eerste fout in de spoiler)
Hier lees je er meer over: Faulting module name: ntdll.dll - Microsoft Community
De tweede fout in de spoiler heeft betrekking op de Ubisoft game launcher en een van de drivers.
Hier kan je er meer over lezen: Nahimic audio issues - Microsoft Community
Veel succes.