Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
8 years ago

Re: Unable to connect to the EA servers.

Hey @snelle_sloeber,

Het is vreemd dat het niet werkt met LAN, heb je mogelijk een proxy ingesteld voor de LAN?

Configuratiescherm > Netwerk & Internet > Proxy > Schakel hier de Proxy Server uit. 

Probeer ook jouw router te rebooten en een Schone Start van Windows uit te voeren om te zien of andere programma's het spel tegenwerken. Vergeet niet om hierna Windows weer normaal op te laten starten. 

7 Replies

• Bedankt! Ik nu waar het aan ligt.
    Ik had geen proxy server, dus daar lag het niet aan.

Dus ik heb een schone start gedaan en de stappen gevolgd. En ben er zo achter gekomen dat de software van mijn netwerkkaart de boosdoener is. (Killer Network Control Center/Killer Network Service)

Wat nu wel een probleem is, is dat ik de extra functies van deze netwerkkaart niet kan gebruiken.

Ik ga opzoek, wat het binnen de netwerkkaart kan zijn.
  • snelle_sloeber's avatar
    snelle_sloeber
    8 years ago
    Ik had een verouderde versie van de driver van de netwerkkaart, die niet meer gesupport werd door killer network zelf.

Heb de nieuwe drivers geüpdate, en works like charm.
    Wel raar dat andere spellen het wel deden.

Nogmaals bedank!
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Inderdaad vreemd dat alleen NFS Payback dit probleem had, maar ik ben blij dat je in ieder geval verder kunt spelen!

• Hatipi's avatar
    Hatipi
    5 years ago

Ik kan niet op de server wanneer mijn broertje op zijn ps fifa doet en wanneer ik fifa doe op mijn ps dan kan hij geen fifa doen hoe is dit mogelijk?

• Ik ian op fifa24 geen online meer spele ik krijg hele tijd melding van unabke to conect en ik heb ps plus

• Ik kan op fifa24 geen online meer spele ik krijg hele tijd melding van unabke to conect en ik heb ps plus

• u0dv323qcy6v's avatar
    u0dv323qcy6v
    Rising Newcomer
    7 months ago

Fc 25 als ik ultimate team speel staat er verbinding verbroken terwijl ik goeie wifi heb

Recent Discussions