Forum Discussion

crazydriver1958's avatar
3 years ago

Start niet door

Hallo heb een probleem met Need for Speed - Most Wanted deze start zowel in Orgin als de EA-app niet door hij blijft zoeken, niet alleen met mijn PC maar op 2 andere (van vrienden) ook. Wie kan mij helpen dit op te lossen.

10 Replies

• Ja zeker een jaar geleden en heb altijd perfect gewerkt, en het gekke is bij vrienden waar ik dit spel mee speelt is het precies het zelfde. Het lijkt of hij need for speed 2012 niet kan vinden,en dan op 3 pc's vreemd. 

Of je nu via EA of orgin speelt. Wel 2 andere need for speed werken  hot percuit en rival.

Kan jij ons helpen

mvg

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @crazydriver1958, ik had al zo'n vermoeden dat het om een Steam spel ging. Ik hem meerdere posts voorbij zien komen van spelers die dit of een soort gelijk probleem meemaken.

Krijg je ook een foutmelding als je het spel nu wilt starten via Steam, wat de EA app opent? Misschien iets van "Your game failed to start", o.i.d.?
  • Hallo Nee helemaal niets zwart scherm en zoekend. Dit is het wat je krijg.

MVG

• Hallo ja zeker en heb hem een langere tijd zien, dus wachte voordat je het scherm uitdoet.

Nogmaals het gekke is dat hij een jaarlang goed gedraaid heb, en nu ineens niet meer en dan nogmaals bij mijn vrienden het zelfde.

Sluit ook dxdiag in.

Hoor graag van je 

• He hallo er is een wonder gebeurd: Probleem opgelost

Hebben jullie iets veranderd want het werk weer als vanouds. Ik zelf heb er niets aan gedaan, en bij de vrienden werkt alles ook. Vreemd, afijn we zijn blij dat we weer kunnen spelen. 

Mijn vrienden zitten nog op Orgin, ik op EA ( heb geen Orgin meer). Bedankt voor alles.

MVG

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @crazydriver1958,

Zover ik weet hebben we niks gedaan nog. 🤔 Maar wie weet, het blijven computers. Misschien had Steam iets gedaan op de achtergrond. Geen idee!

Maar ik ben blij om te lezend at het weer is opgelost. Veel speel plezier!

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.292 PostsLatest Activity: 16 days ago