Featured PlacesNEED FOR SPEED™ Franchise Discussie Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 14 days ago293 Posts
NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.Latest Activity: 14 days ago293 Posts
Recent DiscussionsNeed For Speed Classic Collection Hi, We really need remasters from Need For Speed Underground 1 & 2, Most Wanted and Carbon in one bundle. Fans are asking about this for years now, so its easy money if you just do it right with som...ファストレーンイベントが出来ない事 私はノービスのzのファストレーンイベントをやろうとして、始めると何故か黒い画面がずっと続いてしまいます。外のイベントは異常なく出きるのに、何故かこのイベントだけ出来ないのです。これではシンジゲートを始められません、、、違うスマホでも出来ないので、バグなのではないのでしょうか。 Need for speed Unbound Controller mapping voor Ps5 controller kapot Als je de game met een PS5-controller speelt, ben je eraan voor de moeite, want de controller-mappings zijn volledig kapot. Zo moest ik bijvoorbeeld L2 ingedrukt houden om vooruit te kunnen kijken. R...Autolog NFS Hot Pursuit (Ps3) do NOT work Dear EA Team, my brother and sister are able to play with Autolog and archieved ALL their trophies.... but i'm NOT able to archieve my LAST trophy.... "Take a Dreamshot of a Ford GT" (Midnight Co...Gratis razendsnelle rimac nevera upgrade pakket. Iemand die dit ook overkomen is? Ik kreeg een pop-up voor het gratis upgrade pack waar ik ook op klikte, doorverwezen naar de shop klik ik op kopen/gratis staat er plots ''Technica...