Forum Discussion

Kennethtoyo's avatar
6 years ago

Verlies van wagen's en geld

Wou vandaag online spelen , en kreeg de melding dat mijn online opslag niet overeen kwamen met mijn systeem opslag, na dat ik dan toch online kon was ik al mijn wagens kwijt en geld en had ik terug de startauto het rare is dat ik mijn REP behouden heb en mijn vooruitgang in het spel , ik kan geen kleur aanpassen of bestickering meer zetten wat moet ik nu doen ? Ben wel teleurgesteld zeker na dat ik de deluxe versie heb gekocht en nu vast zit... 

30 Replies

• Ik ben al mijn geld en autos ook opeens kwijtgeraakt na dat ik netjes naar de lobby ging om af te sluiten ben alles behalve mijn rank kwijt komt er überhaupt een oplossing voor? 

• Goedemorgen ben al mijn geld en fully customized auto’s kwijt, na netjes te hebben afgesloten naar de lobby was alles kwijt.

Ik heb zoveel uren in dit spel gestopt zou het zonde vinden als hier geen passende oplossing voorkomt, hoor graag

• Ik meld me ook in dit topic. 

11/12 auto's (waarvan meerdere 400+ in performance) en 2,5 miljoen ingame dollars weg.

Ook de gehele inventory v.w.b. motorparts en onderdelen is leeg. 

Lees bij veel mensen dat ze 80 euro betaald hebben., krijg zowaar het idee dat dit aan de deluxe edition versie ligt....

Die heb ik namelijk ook.

@EA_Jason 

Ik snap dat jij hier persoonlijk niets aan kunt veranderen, maar kun jij iets aangeven over eventuele compensatie ingame als hier een oplossing voor is gevonden?

Mag ik als ontevreden gebruiker van je vragen om ons allen via dit ticket op de hoogte te houden? 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

@Roelofhemkes Ik ben er inderdaad van op de hoogte, er was van het weekend een storing waardoor mensen dit probleem hadden.

Ik wacht nog op meer informatie, maar ik durf niet te zeggen wanneer dit zal zijn.

• @EA_Jason zie dat de 1.04 in de download staat. Kan er vanuit jullie kant bevestiging komen dat de problemen definitief verholpen zijn? En hoe zit het met ingame compensatie? Storten jullie x miljoen ingame credits terug? Kan je namelijk exact aangeven wat ik kwijt ben aan wagens en op welk performance level mijn wagens zaten. Plus wat extra om weer een beetje credits op te bouwen richting ons als spelers?

• kjongen's avatar
    kjongen
    6 years ago

Ook bij mij was vandaag alle geld weg wat kan ik hier mee doen?

• Ik zat in mijn garage om 4m te saven en parts te verkopen en ineens viel mijn stekkerdoos uit en ben al mijn geld kwijt 😐😐

• 6Tn1ne's avatar
    6Tn1ne
    6 years ago

Krijg net een mail dat mijn probleem is opgelost.

Ga kijken en wat denken jullie ?

Niks dus, wat een ongelofelijke bende is dat EA toch.

Ze lossen werkelijk NIKS op, waar is forum voor ?

Om je elke keer nog meer te ergeren, valse hoop op oplossingen ?

-Geld kwijt, swapped engines kwijt, onderdelen kwijt

-Complete garage leeg, inclusief startercar.

-Preorder bonussen weg

-Deluxe bonussen weg

-Black market McLaren weg

Man man man, wat een drama-game is dit.

En ik game toch al zeker 20 jaar, nog nooit meegemaakt.

EA  $#^&*%*%^#$%^!!!

About NEED FOR SPEED™ Franchise Discussie

Sluit je aan bij de communityforums en praat over je ervaringen in de legendarische racegamefranchise Need for Speed™.292 PostsLatest Activity: 26 days ago