Forum Discussion

koningnederland's avatar
5 years ago
Solved

Battlefield bad company 2 op steam gekocht, niet in origin library

Hallo,

Ik heb de game een aantal jaar terug op steam gekocht en de cd key toen de tijd ook geactiveerd op mijn origin account, maar hij is nooit in mijn library gekomen. Ik dacht dat dit was omdat ik hem op steam had gekocht, maar kom er zojuist achter toen ik Battlefield 4 (ook op steam gekocht) activeerde dat deze wel in mijn library verscheen. Ik heb boven genoemd probleem ook met Need For Speed: Hot Pursuit. Ik vroeg mij af of dit probleem zou kunnen worden opgelost.

• Hallo @koningnederland,

Ik zie het vaker voorkomen dat spelers een code invoeren op hun account en vervolgens inloggen met een ander EA account. Zorg er dus voor dat je ingelogd bent met het juiste account en probeer desnoods in te loggen met een ander mail adres of gebruikersnaam.

Helaas kan ik niet met je delen of het spel wel of niet op jouw account zit, je kunt de code nogmaals proberen in te voeren via Origin.

Mocht het niet lukken en je kunt het spel ook niet vinden op andere accounts, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk via:

https://help.ea.com/en/contact-us/

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago

Hallo @koningnederland,

Ik zie het vaker voorkomen dat spelers een code invoeren op hun account en vervolgens inloggen met een ander EA account. Zorg er dus voor dat je ingelogd bent met het juiste account en probeer desnoods in te loggen met een ander mail adres of gebruikersnaam.

Helaas kan ik niet met je delen of het spel wel of niet op jouw account zit, je kunt de code nogmaals proberen in te voeren via Origin.

Mocht het niet lukken en je kunt het spel ook niet vinden op andere accounts, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk via:

https://help.ea.com/en/contact-us/

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 21 days ago