Forum Discussion
9 Replies
- Welkom op het Nederlandstalige forum, @flupmeister1.
Kinderaccounts hebben geen toegang tot online functies.
Tevens kan het toch zijn dat er onderhoud of een storing is, waardoor dit niet mogelijk is.
Groetjes. I have the same problem. It is strange that there are like tons of videos on Youtube to fix this problem. In my opinion Origin should run smoothly without creating this problem.
I have tried 20 different methods from 10 different videos. No solution.ik en meerdere spelers hebben ook problremen met de chat offline...de friends lijst word niet geladen. op de engelse fora hebben ze dit ook al ondekt en zijn op zoek naar een oplossing.
https://answers.ea.com/t5/Origin-Client-Web-Technical/Origin-Social-Features-Offline/td-p/10313525
flinke storing dan....al 2 dagen bezig- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @flupmeister1,Bedankt voor het berichtje! Is dit probleem, net als wat @amkiller-010 vermelde, aanwezig sinds enkele dagen of was dit altijd al een probleem voor jullie?We zijn inderdaad aan de back-end bezig met wat werkzaamheden om dit systeem te verbeteren voor Origin en EA Desktop.Update:Met wat geluk is dit sinds opgelost. Laat ons weten of het weer werkt.- EA_Neil als er onderhoud is of wat dan ook, waardoor dit soort diensten niet werken..Kan dat niet ergens door gegeven worden? zo kan je de community op de hoogte houden en hoef je veel minder dit soort vragen te beantwoorden....
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @amkiller-010,
Je hebt helemaal gelijk en de feedback is zeker doorgegeven. Helaas kwam ik ook pas achter dit onderhoud na wat rondvragen toen ik jullie probleem zag.
Belangrijker, werkt het sinds weer voor jullie?
- EA_Neil ja dat werkt weer..
grtz
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
About Origin Mac
Recent Discussions
- 4 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago