Het lukt niet om mijn email adres bevestigd te krijgen. Als
Het lukt mij niet om mijn email adres bevestigd te krijgen. Zowel bij het spel Sprinfield op het I-Pad als op de website ea.com krijg ik als ik iets probeer te wijzigen de melding dat het email adres bevestigd moet worden. Er zou een code verzonden zijn die ik moet invullen. Alleen ik krijg geen emails met een code.
Het email adres is juist, kreeg net nog een drietal emailtjes van EA over een nieuwe badge? wat dat dan ook mag zijn op het juiste adres.
Hey @IsidorTrappe ,
Sorry om te horen dat het niet lukt om jouw gegevens te wijzigen omdat deze mail niet aan blijkt te komen. Als dit blijft gebeuren wil ik je aanraden even contact op te zoeken met onze helpdesk zodat ze dit handmatig voor je aan kunnen passen en het misschien via een ander secondair mail kunnen proberen.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
- EA_Neil