Forum Discussion

romy056's avatar
4 years ago

Hoe moet je je ea en origin account koppelen

Heyy ik wil mijn origin en ea account koppelen ik heb al op internet gekeken hoe het moet maar dat lukte me niet weet iemand hoe dat moet?

2 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

Hey @romy056,

Bedankt voor het berichtje. Ik zal inderdaad de link die @RealSimmor0 vermeld eens doorlezen om te zien of dat helpt.

Meestal is het koppelen aardig voor zichzelf sprekend en zal hij bij het eerste keer opstarten van het spel vragen om jouw account te koppelen. Dit geldt alleen voor spellen die op een ander platform dan Origin gespeeld worden (Xbox, Playstation, Switch, Steam, Epic, etc.).

Een handmatige manier van koppelen kun je zo doen:

1. Ga naar help.ea.com
    2. Meld je af als je al aangemeld staat
    3. Druk op aanmelden en in plaats van de EA email en wachtwoord gebruik onderin de methode van inloggen voor het platform dat je wilt koppelen (bijvoorbeeld Xbox gamertag)
    4. Na het aanmelden hiermee, en hij is nog niet gekoppeld, zal je gevraagd worden in te loggen met jouw EA account. Hierna zal deze koppelen.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 18 days ago