Forum Discussion

tukker4always's avatar
2 years ago
Solved

kan email niet wijzigen. blijft verificatie naar oude email sturen

Hallo,

Ik heb een nieuw email adres en wil dit veranderen in mijn account, echter de verificatie wordt naar oude email adres gestuurd.

Ik kan nergen op de website dit laten aanpassen, ook niet 2de email adres toevoegen omdat dan weer verificatie wordt gestuurd.

Hoe kan ik dit laten aanpassen want bellen kan niet meer

Michel

• Hoi @tukker4always,

Als je geen toegang meer hebt tot het emailadres op je EA account, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze live support via de volgende link:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Er is geen Nederlands telefonisch support meer, maar je kan wel een live-chat beginnen. Als je op de grote EA kaartje klikt, en dan op "Main account beheren" -> "Accountgegevens beheren", dat geeft mij de optie om een chat te starten (Onder "Andere ondersteuningsopties"). Hopelijk kunnen zij je helpen om je accountgegevens te wijzigen.

Ik raad je aan trouwens om wat account informatie bij de hand te houden. Omdat je geen toegang hebt tot het emailadres moeten ze je een paar vragen stellen om je als accounteigenaar te verifiëren.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @tukker4always,

Als je geen toegang meer hebt tot het emailadres op je EA account, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze live support via de volgende link:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Er is geen Nederlands telefonisch support meer, maar je kan wel een live-chat beginnen. Als je op de grote EA kaartje klikt, en dan op "Main account beheren" -> "Accountgegevens beheren", dat geeft mij de optie om een chat te starten (Onder "Andere ondersteuningsopties"). Hopelijk kunnen zij je helpen om je accountgegevens te wijzigen.

Ik raad je aan trouwens om wat account informatie bij de hand te houden. Omdat je geen toegang hebt tot het emailadres moeten ze je een paar vragen stellen om je als accounteigenaar te verifiëren.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 24 days ago