Forum Discussion

badmama62's avatar
5 years ago

kan het nieuwe pakket niet kopen

Ik wilde vanochtend het nieuwe pakket Eco LifeStyle kopen via de Origin Client, maar geeft aan de betaling niet te kunnen verwerken.

Geprobeerd diverse malen met Ideal via eigen bank en met creditcard, maar blijven het niet doen.

Origin Client en Sims 4 zijn beiden vanochtend geupdate/bijgewerkt en Origin Client werkt zonder problemen, kan mijn Sims 4 gewoon

openen zonder problemen. Geen mods en geen CC in de sims 4 map.

Ik hoop dat dit probleem gauw opgelost kan worden en dat het bekend is bij Origin/EA

Thanks.

2 Replies

• Wordt er nog een foutcode getoond, @badmama62?
    Controleer de betalingsgegevens als je accountgegevens en probeer het (later) nog eens. Een foutje is al snel gemaakt. Voor sommige betalingsmethodes kan een afwijkend of niet bestaand adres al genoeg zijn.
    Je dient onnodige openstaande software afgesloten hebben, mogelijk kunnen deze het bestelproces tegenwerken.
    Zorg dat je bent aangemeld bij de juiste EA / Origin account, voordat je het product gaat kopen.
    Met een andere betalingsmethode proberen.
    Als het niet lukt via de Origin cliënt, probeer het dan via de computer en webbrowser.
    Kinderaccounts hebben geen toegang tot online functies, waardoor je dus niet kan kopen.

Blijf je nog problemen ondervinden met de betaling van de aankoop, dan kan je beter contact opnemen met de helpdesk.

Groetjes.
  • badmama62's avatar
    badmama62
    5 years ago

RealSimmor0,

Nee, ik kreeg geen foutcode, alleen zwart venster bovenin het betalingsvenster, met opsomming van het te bestellen pakket, en dat de betalingsmethode niet te verwerken zou zijn, om precies te zijn 15x geprobeerd te betalen zowel met Ideal als met creditcard. Andere betalingsmogelijkheden zijn voor mij niet beschikbaar.

Alle gegevens diverse malen gecontroleerd, alleen Origin stond open met het bestelde pakket met het enige Origin account, van mijzelf en netjes ingelogd met het enige account wat ik al 6 jaar heb en gebruik.

Dit probleem heb ik vanochtend ook weggelegd bij de helpdesk. Overigens nooit geen probleem geweest om te betalen voor een besteld pakket in de Origin Client. Altijd met Ideal kunnen betalen of visa.

Maar  ik heb het inmiddels anders opgelost. Elders een keycode gekocht, gelijk verzilverd en ben dus inmiddels ook in bezit van het Eco LifeStyle Exp. Pack.

Hartelijk dank voor je reactie.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago