Forum Discussion

UpperEnds's avatar
5 years ago

Origin acces premier heeft prima aanbod, maar het eea mankeert er wel aan.

Ik heb op zich best een goed pc denk ik. i9 Processor, 2080 kaartje, 64gb werkgeheugen 49 inch curved scherm en nog een paar leuke dingetjes. Nu game ik graag en bezuinig er ook echt niet op, dus ik dacht:" Laat ik eens premier nemen voor een jaar, staat immers wel wat leuks tussen."

BF V en SW BF2 zijn eigenlijk, van de hele lijst die vrijwel vlekkeloos spelen (soms geluidsissues bij SW). 

Anthem, Wreckfest en Surge2 heb ik alle drie meerdere malen met vrijwel alle tips geprobeerd in te stellen, maar dit begint een behoorlijk drama te worden terwijl het best games lijken te zijn die de moeite waard zijn. Ik vind het dan ook behoorlijk jammer dat je voor die (en een paar andere games, NFS met een joypad bleek een behoorlijke uitdaging met wederom een tooltje te installeren) behoorlijk veel wijzigingen (die elke keer hopelijk langer dan 30 minuten standhouden) moet doorvoeren, dan al niet je halve systeem op de kop moet zetten, om te spelen.

Zie ik nou iets enorm simpels over het hoofd wat ik nog kan instellen?

Ik weet nou niet of ik het de 100 euro per jaar waard vindt.

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago

Hey @UpperEnds,

Er is inderdaad een probleem met de installtie van Wreckfest en we zijn ermee bezig om dit op te lossen. 

De community heeft hiervoor een workaround gevonden welke mogelijk voor je werkt:

https://answers.ea.com/t5/Origin-Access-Subscription/Issues-installing-Wreckfest/m-p/9279546#M16664

Het kan inderdaad zijn dat NFS geen native support heeft voor controllers, normaal gesproken wordt alleen de Xbox controller native ondersteund en voor ander controllers (en als er geen controller support is) kan een tooltje een uitkomst  bieden.

Wat voor problemen heb je met Anthem en Surge 2?

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 19 days ago