5 years ago
Origin
Hallo,
ik kan geen fifa 20 meer spelen omdat als ik het spel opstart ze vragen voor die beveiligings code die gestuurd word naar je email. Alleen dit email adres is aantal maanden geleden verwijderd en ik niet zo slim was om aan te denken om me origin account over te zetten naar me nieuwe email.
dus nu krijg ik die mails van origin/ea niet omdat die mail adres niet bestaat en gmail zegt verwijderd is verwijderd.
wat moet ik nu doen krijg niemand van ea of origin te pakken door de corona. Heb wel eens met een engelse ea customer contact gehad alleen kreeg daar niks wijs uit met haar emailtjes. Kan iemand mij aub helpen zodat ik fifa kan spelen en origin kan aapassen aan mijn playstation account met het goeie mail adres?
- Indien je geen toegang meer hebt tot je e-mail adres, waarmee je toen jouw EA / Origin account was gekoppeld, dien je contact op te nemen met de helpdesk, @DarylOost.
Dat zul via de Engelstalige chat gaan, omdat de Nederlandse helpdesk werd gesloten, in verband met de minder leuke situatie, die wereldwijd plaatsvind.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/ toe, jouw regio op "United States" instellen, aansluitend alle gegevens invullen en de chat in het Engels starten.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Groetjes.