5 years ago
Probleem installeren Sims 3
Mijn Sims 3 game kan ik maar niet installeren, er komt een pop-up dat er zich een fout voorgedaan heeft.
Er heeft zich een onverwachte installatiefout voorgedaan. Probeer eerst je computer opnieuw op te starten. Als dat het probleem niet oplost, kun je de volgende stappen proberen:
1) Schakel tijdelijk je virusscanner/firewall uit
2) Start de Origin client als administrator
3) Start je computer opnieuw op en probeer het programma opnieuw te installeren
Fout: 327682:0
Iemand nog dit probleem gehad en die mij kan helpen?
Ik heb mijn Mac al opnieuw opgestart en ook Origing al eens opnieuw gedownload, hielpen beide niet.
- Dat allemaal zal weinig uitmaken,@Lynnver.
De betekenis van deze foutcode is eigenlijk: Huidige besturingssysteem wordt niet ondersteund. Of te wel, je platform voldoet niet aan de gevraagde systeemeisen van het spel.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3#requirements
Met de ingang van "Catalina" (versie 10.15), heeft Apple bepaald dat alleen nog maar 64-bits versie van software te ondersteunen. Daardoor zal 32-bits versies van software niet meer daarop draaien.
Dit is niet alleen voor De Sims 3, maar SimCity (2013), De Sims: Middeleeuwen en Spore zijn ook getroffen. Al deze spellen blijven immers 32-bits en zullen dus niet gaan werken op de genoemde versie van het besturingssysteem.
Wil je deze spelen toch graag (weer gaan) spelen, dan zul je een oudere versie van door jullie gebruikte besturingssysteem gebruiken.
Mocht ook @MAIkgriepsma dezelfde versie van het besturingssysteem gebruiken, dan geldt eigenlijk hetzelfde.
Groetjes.