Forum Discussion

Re: alle games uit de bibliotheek verdwenen

Waarschijnlijk ben je dan met de verkeerde EA / Origin account aangemeld, @BanthaStrider54.
Maak eens de cache van de Origin cliënt leeg.
Zorg dat je internetverbinding in orde is, gebruik een kabel en sluit je computer eens direct aan op de modem van de internetaanbieder.
Ook dient de Origin cliënt niet verhinderd worden door andere, onnodige openstaande software en toegang tot het internet hebben.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

15 Replies

• Hallo,

Net de pc opgestart, gelijk naar Origin, staan alle games weer in de bibliotheek ! Je advies had ik net gelezen, maar nog niets mee gedaan. Snap er niets van. Im ieder geval bedankt voor de support. 

Groet,

J. Oldenburger

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago
    Door de Origin cliënt opnieuw op te starten (wat zeker gebeurd als de cache leeggemaakt wordt) kan ook helpen. Eerst je afmelden voordat je de Origin cliënt afsluit en later opnieuw aanmeld nadat je de Origin cliënt weer start. Net als de computer opnieuw opstarten. Apart is dit wel om je spelbibliotheek weer te laten vullen, @BanthaStrider54.
  • bluuuurbet's avatar
    bluuuurbet
    4 years ago

Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht. 

Heb me nu aangemeld op origins en mijn bibliotheek is helemaal leeg. Ook is er geen bestelgeschiedenis te vinden. Heb de sims en een aantal uitbreidingspaketten enz .. we spreken hier dus over veel geld. En ik kan hier helemaal niet aan. 

Bibliotheek is gewoon leeg ... 

Hopelijk kan dit opgelost worden! 

Mvg 

• Waarschijnlijk ben je dus met de verkeerder Origin / EA account aangemeld, @bluuuurbet. Bij voorkeur en indien mogelijk, jouw volledige e-mail adres gebruiken bij het aanmelden, die je ook gaat overnemen met e "Kopiëren" en "Plakken" functies.
    Controleer dat je bent verbonden met het internet en geen software hebt openstaan, die de Origin cliënt kan hinderen / blokkeren.
    Herstart de Origin cliënt eens, als je dit nog niet hebt gedaan.
    Wis alle filters in je spelbibliotheek gewist, zodat deze toch niet ergens anders zijn ingedeeld.
    Bij voorkeur een bekabelde internetverbinding gebruiken, de "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen en start de Origin cliënt als een Administrator.
    Toch je eens volledig afmelden en de Origin cliënt daarna volledig afsluiten. Een aantal minuten wachten. Dan weer de Origin cliënt starten en je gaan aanmelden, vanzelfsprekend, met de juiste Origin / EA account.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken.
    Zie jouw Bestelgeschiedenis: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Aanvullende inhoud vereist hun basisspel, deze dient geregistreerd zijn op dezelfde Origin / EA account.
    Productcodes kan je maar 1 keer gebruiken. Als je via Origin koopt, dan zal je geen productcode krijgen, maar wordt deze aankoop automatisch geactiveerd op het betreffende Origin / EA account. Na de registratie / activeren / verzilveren van een (product)code blijft deze gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account. Dit betekent, dat tweedehands gekochte en gebruikte producten nogmaals zijn te gebruiken.

Vind het e-mailadres van jouw Origin / EA account: https://help.ea.com/nl/help/account/find-your-ea-account-email-address-using-your-game/

Mocht het hiermee niet worden verholpen, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk.

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    Hey @bluuuurbet,

Kijkende naar het account waar je hier onder post is het inderdaad heel waarschijnlijk inderdaad een ander account die onder een andere gebruikersnaam/email staat. Kun je dit eens proberen?

Laat ons weten of het gelukt is!

- EA_Neil
  • Hallo, 

ik snap er helemaal niets van .. mijn account is al jaren dezelfde gebruik origin altijd zelfde email en login. hoe kan dit ineens veranderen ? ik heb ook helemaal geen idee wat de andere email en login zou zijn ?? 

Mijn bestel geschiedenis blijft ook leeg ? 

mvg 

• Je zal toch nagaan of je beschikt over meerdere Origin / EA accounts, @bluuuurbet. Dit gebeurd vaak genoeg als je dus met de verkeerde Origin / EA account gaat aanmelden.
    Heb je misschien toch geen nieuwe Origin / EA account gemaakt?

Zijn de ontbrekende producten gekocht via Origin of bij een (online) winkel?
    Mocht je de originele verpakking met de productcode hebben, dan zou je contact opnemen met helpdesk, om te kijken of zij kunnen achterhalen op welke Origin / EA account deze productcode was geregistreerd / verzilverd.

Bekijk de eerdere genoemde reacties.

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @bluuuurbet,

Stond je toevallig op automatisch aanmelden? Het account dat je voorheen gebruikte is anders dan waar je hier op het forum onder post. Controleer dit door de aanmaak datum te controleren op jouw Origin profiel. Komt deze overeen met hoe lang jij speelt?

Heb je toevallig nog andere gebruikersnamen en/of email adressen die je kunt proberen?

- EA_Neil
  • Hallo,

Ik gebruikte inderdaad een andere email vroeger ! 

Excuses 

Bedankt voor de hulp en snelle antwoorden 

Dikke merci 

Mvg 

Bluur

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago

Hey @bluuuurbet,

Goed om te horen!

Het is misschien een goed idee misschien ergens het email of de gebruikersnaam op te schrijven of mocht je deze aan willen passen deze aan te passen. Houd hierbij alleen wel in de gaten dat een email maar op een account kan staan dus mogelijk moet je de huidige op het nieuwe account eerst aanpassen mocht je ditzelfde email op het account met jouw games willen zetten.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 21 days ago