Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
8 years ago

Re: Avatar

Hey iedereen, bedankt voor jullie meldingen.

UPDATE: Het probleem is opgelost. Het is nu weer mogelijk om een nieuwe profiel foto te kiezen!

We zijn op de hoogte van problemen met het aanpassen van profiel foto's op Origin. We werken hard aan een oplossing , wanneer ik meer informatie heb laat ik het jullie weten.

In de tussentijd heb ik alle topics hierover samengevoegd in één topic.

7 Replies

• ik kan mijn profirl foto niet veranderen kan je me alstublieft helpen

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

Hey @pingoeboy,

Sorry om te horen dat je hier tegen aan loopt. Is dit alleen een probleem bij het selecteren van een profiel foto van jouw eigen computer of kun je ook geen kiezen van de al beschikbare profiel foto's?

Heb je de workaround hierboven ook al eens geprobeerd? 

- EA_Neil

• Het is nog steeds niet opgelost :-( ik kan niet eens een standaart avatar kiezen en een eigen foto ook niet, ea upload niet

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    Hey @fluffysimster,

Bedankt voor het laten weten. Ik dacht dat dit sinds opgelost was maar mogelijk is dit een nieuw probleem.

Is de knop van avatar galerij niet klikbaar of laadt de hele pagina niet?

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @fluffysimster,

Dit lijkt op het moment specifiek te zijn voor bepaalde taalvoorkeuren zoals Nederlands. Kun je voor mij eens zien of het volgende helpt om jouw avatar aan te passen als workaround?

1. Ga naar www.origin.com
    2. Meld je aan
    3. Selecteer taalvoorkeur links onderin en selecteer Engels voor nu
    4. Ga naar jouw profiel instellingen en probeer jouw avatar aan te passen
    5. Eenmaal aangepast kun je terug gaan naar de hoofdpagina en jouw taalvoorkeur terug naar Nederlands zetten.

- EA_Neil
  • Het probleem is niet opgelost!! Ik kan nogsteeds mijn profielfoto niet toevoegen. 

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    Hey @For3xKe1,

Kun je mij laten weten of de workaround hierboven als je een andere taal kiest (alleen voor het aanpassen) werkt?

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 16 days ago