Forum Discussion

Re: Banned from the game?

Beste Neil, ik heb vandaag 07-04-2021 de Defenitive Editie van BF V gekocht en een premium pas voor BF1.

Omdat er nog een onderzoek gaande is voor de oude BFV (deluxe editie) die ik al geinstalleerd had vanwege cheat die ik niet eens had gedaan en daardoor gebanned ben van online spelen, kan ik nu wel weer online spelen omdat ik een geheel nieuw spel heb gekocht? Of is mijn account voor de gehele serie dan gebanned van BFV?

Ik had dit eigenlijk eerst moeten vragen voordat ik een geheel nieuw spel heb gekocht. Als ik met dit nieuwe BFV Definitieve editie ook niet online kan spelen, kan ik deze koop dan ook nog ongedaan maken en mijn geld terug krijgen?

Alvast bedankt voor de aandacht en het lezen.

Vriendelijke greetz,

Michèl

1 Reply

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago
    @TheHawknEye,

Ik kan het niet aan raden een spel dubbel op hetzelfde account te kopen en wil je dan ook aanraden contact te zoeken met onze helpdesk om hier je geld terug voor te vragen. Ik heb ook een kijkje genomen op het account en wil je sowieso aanraden contact te zoeken via de chat om dit verder te laten bekijken.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij deze ban log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt of eentje die niet bestaat en druk nogmaals op contactopties en kies chat en geef de juiste eenmaal op de chat.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 16 days ago