Forum Discussion

Re: Fifa 21, melding update beschikbaar blijft staan

Het is wel een beetje om moedeloos van te worden. Elke keer als ik een update heb van Fifa 21 (3 inmiddels) doet het probleem zich weer voor en moet ik weer het hele proces door van wat in de link genoemd wordt die je me hebt toegestuurd. Ik speel al jaren Fifa in Origin en heb dat probleem nooit eerder gehad en nu ik het 4 weken geleden "erbij" gekregen heb, kom ik er niet meer van af. Is echt heel vervelend.

4 Replies

• Waarschijnlijk zal er dan steeds iets misgaan met het bijwerken, @robmarit22. Dat je iets hebt draaien dat dus de goede werking van de Origin cliënt op een bepaalde manier tegenwerkt / tegenhoud. Kan je op een andere computer testen of het daarbij ook zo gaat?

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @robmarit22

Blijft dit wel normaal werken zonder dit probleem als je alleen EA Desktop gebruikt na een update? Anders is het mogelijk een goed idee dat voor nu te blijven gebruiken als dit blijft gebeuren voor Origin als dit verder geen nadelen voor jou heeft.

- EA_Neil
  • robmarit22's avatar
    robmarit22
    5 years ago

Op een andere computer testen was geen optie, die mogelijkheid heb ik niet. Maar ik heb het probleem wel weten op te lossen. Toen er geen update beschikbaar was heb ik de taal-instelling gewijzigd (op Engels gezet) en toen ging hij dus een installatie draaien. Sindsdien gaan de updates ook weer goed. Hoe of waarom, geen idee, maar het heeft gewerkt.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago

@robmarit22 ,

Bedankt voor het alsnog delen met ons! Mogelijk was dit een taal specifiek probleem met een missend bestand.

- EA_Neil

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 19 days ago