Forum Discussion
60 Replies
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hey iedereen,
Het probleem waar de Origin Gamebibliotheek niet wilde laden is nu opgelost.
Als je nog steeds een lege Gamebibliotheek tegenkomt, sluit Origin dan af en start Origin opnieuw op.
Houden de problemen aan? Laat het mij dan hier weten.
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@RealSimmor0 Niet iedereen had er last van, maar ik zag een behoorlijk aantal spelers met dit probleem. De banner komt er niet aan aangezien het probleem nu opgelost is 🙂 - Dat zag ik ook, dat vandaag meerdere mensen een reactie plaatsten over dit probleem, @EA_Jason.
Toen ben ikzelf eens gaan kijken, maar vond het vreemd dat onder de mensen hoort, die er dus geen last van heeft. Je was hiermee best snel.
Ik denk, dat ik namens iedereen hier, kan vermelden is dat het prettig is dat jullie het zo snel hebben kunnen oplossen. Zeker voor de mensen die er wel last van hadden.
Groetjes. bij mij is de gamebibliotheek nog steeds leeg
- Heb je dan de Origin cliënt eens volledig afgesloten en dan weer gestart, zoals al werd genoemd, @Lisanne16042007? Misschien dien je een paar minuten te wachten voordat je de Origin cliënt opnieuw start.
Tevens kan je ook nog je platform opnieuw starten.
Groetjes. Bij mij zijn ook al mijn games weg, ik heb origin al opnieuw opgestart en opnieuw geinstaleerd. Alles is nog steeds weg.
- Heb je ook al eens de computer opnieuw gestart, @mar7ydb?
Ben je wel aangemeld met de juiste Origin / EA account? Bij voorkeur en indien mogelijk, dus je hele e-mail adres gebruiken, die met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies overneemt en niet dus typt.
Zorg dat je verbonden bent met het internet en geen software hebt draaien, die de goede werking van de Origin cliënt kan verhinderen.
Groetjes. - @RealSimmor0 Allemaal gedaan, origin als enige dat open staat en met kabel met het internet verbonden
Hallo, de gamebibliotheek van mijn dochter is leeg, er stond sims 4 en sims4 honden en katten in.
ze probeert al een paar weken af en toe opnieuw maar het blijft leeg.
We hebben geprobeerd om de productcode opnieuw in te voeren maar dan verschijnt er een bericht dat die al is verzilverd.
Graag hulp hierbij.
Met vriendelijke groet.
- Controleer of je wel met de juiste Origin / EA account dan wordt aangemeld, @Lunaiguess, want dat is vaak het geval. Bij voorkeur en indien mogelijk, volledige e-mail adres gebruiken dat met de "Kopiëren" en "Plakken" functies wordt overgenomen.
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding. Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, vooral sommige beveiligingssoftware kan hierin een probleemveroorzaker zijn.
Controleer of alle filters in de spelbibliotheek zijn gewist, zodat deze toch niet ergens anders worden ingedeeld.
Tevens kan je de cache van de Origin cliënt eens leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Denk er dat aanvullende inhoud hun basisspel vereist om te kunnen gebruiken. Het basisspel dien zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.
Gaat het ook om een volledig product?
Staan de producten ook in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Laatste versie van de Origin cliënt gaan downloaden en installeren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Vergeet niet om elke bestaande versie eerst te verwijderen. Als de normale weg niet lukt, probeer dan de alternatieve weg. Lees hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin
Ook de "technische previews" dus vallen hieronder.
De productcodes kan je maar 1 keer gebruiken.
De productcodes worden gekoppeld na hun registratie / activatie / verzilvering aan het betreffende Origin / EA account, waarmee toen de productcode werd geregistreerd / verzilverd / geactiveerd en dat blijft ook zo.
Tweedehands gekochten producten zijn dus niet nog eens te gebruiken. Ga terug naar waar je het hebt gekocht, om je geld terug te vragen. Dit geld ook voor gekregen producten.
Delen van accounts wordt afgeraden, omdat meestal minder leuke gevolgen zal hebben, als in strijd zijn met de voorwaarden / regels.
Mocht het hiermee nog steeds geen verbeter zijn, dan kan je beter eens contact opnemen met de helpdesk, dat verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen dan.
Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Idem voor @mar7ydb.
Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?
Groetjes. - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @mar7ydb @Lunaiguess ,
Ik heb het gevoel dat in beide gevallen jullie hoogstwaarschijnlijk onder een ander account aangemeld zijn en hierdoor de spellen niet terug kunnen vinden. Ik wil jullie aanraden het nogmaals te proberen met andere een ander email/gebruikersnaam om te zien of dit wel de spelbibliotheek opent voor jullie en om te kijken of het een verschil maakt.
@Lunaiguess mocht dit om een kinder account gaan probeer ook eens onder de gebruikersnaam aan te melden in plaats van een email want kinderaccounts hebben geen email wegens de online restricties en kunnen alleen aanmelden met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Mogelijk vind je het account op deze manier terug.
Mocht je hem niet meer kunnen vinden of niet meer weten onder welke naam het account staat wil ik jullie beiden aanraden contact op te zoeken met onze helpdesk zoals @RealSimmor0 al aan gaf en hun een product code te geven van één van de aangekochte spellen of andere informatie van het account zodat ze het account voor je terug kunnen vinden.
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
- Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
- Selecteer chat
- EA_Neil
hey, mijn game bibliotheek is nog steeds leeg en wilt ook niks laten zien meer
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @Arzu42,
Sorry om te horen dat je hier ook problemen mee hebt. Zie je dit probleem zowel op de Origin app als de Origin website op www.Origin.com ?
- EA_Neil - @EA_Jason heb reeds verschillende mails gestuurd maar mijn fifa 21 blijft verdwenen. kreeg een link om via chat op te lossen. link bestaat dus niet krijg ik te zien.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @digeon2011,
Log je toevallig in met hetzelfde account als hier op Answers HQ? Zo ja, kun je dan een ander account voor mij proberen onder een ander email adres? Ik heb het gevoel dat dit niet het juiste account is.
- EA_Neil - @EA_Neil Heb alle mogelijke mail adressen geprobeerd. Geen resultaat
- Zie de stappen die hier worden vermeld, @Arzu42, @digeon2011, @romanokasteel.
Controleer dat jullie wel met de juiste Origin / EA account aanmelden. Probeer het via de websites van Origin of EA, tenzij je een kinderaccount gebruikt. Gebruik je daar dezelfde Origin / EA account als hier?
Zorg dat je bent verbonden met het internet en niks hebt draaien van software die verhinder dat de Origin cliënt juist kan werken. Bij voorkeur een bekabelde internetverbinding gebruiken.
De aanvullende vereist hun basisspel, die dient zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.
Toch maar eens contact opnemen met de helpdesk. Nederlandstalige helpdesk is gesloten en daardoor ook niet telefonisch bereikbaar. Het verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Je dient jouw regio dient op "United States" hebben ingesteld, om daarna alle gegevens invullen. Start de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Groetjes. - @RealSimmor0 Heb dit weekend 5.30u aan de helpdesk geweest. 4 verschillende personen gehad. Veel excusen maar nog altijd geen oplossing. Spel weg account niet bereikbaar
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @digeon2011,
Sorry om te horen dat je het niet voor elkaar kreeg. Is dit een probleem met het niet toegang hebben tot een email of iets anders wat niet werkt bij het inloggen op het juiste account?
Mocht het het laatste zijn en je kunt na het proberen vandaag nog steeds niet inloggen, kun je ook zien of we je mogelijk over social media (Twitter/Facebook) verder kunnen helpen. Zoek op EAHelp (met een vinkje zodat je weet dat het de juiste is) en stuur ze een privé berichtje met jouw probleem.
Helaas kunnen we over het forum verder niet helpen met account problemen.
- EA_Neil - Als je geen toegang meer krijgt tot jouw Origin / EA account, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat, @digeon2011.
Heb je geen toegang meer tot het e-mail adres waarmee je in het verleden jouw Origin / EA account had aangemaakt, dan zal je hieraan iets moeten doen of laten wijzigen.
Voor de ontbrekende producten in je spelbibliotheek zal je wel eerst toegang moeten hebben tot jouw Origin / EA account. Zie de eerder genoemde reacties.
Er kan weinig gedaan worden vanuit het forum, met de problemen of vragen die te maken hebben met jouw Origin / EA account.
Productcodes zijn eenmalige te gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee dat is gedaan.
Groetjes. - @RealSimmor0 Heb al 51/2 uur helpdesk en 4 operatoren erop zitten. Vanalles beloofd geweest maar niets veranderd. Werk voor test aankoop vrees ik.
- @EA_Jason Ik heb een pack besteld maar kan het nergens vinden?
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@kiimxsays ,
Kun je ons meer vertellen over deze pack en wanneer deze aangeschaft is? Soms kan het ietsjes langer duren totdat de betaling afgerond is.
- EA_Neil - Als je die had gekocht via Origin, kan het tot wel 36 uren duren voordat deze verwerkt is, @kiimxsays.
Voordat je ging kopen, had je gecontroleerd dat je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, want daarop wordt het gekochte product automatisch gekoppeld. Met een kinderaccount kan je helaas geen producten kopen via Origin, je dient in een (online) winkel het product te kopen, waar de productcode zal verzilver / geregistreerd worden op diens kinderaccount. Productcodes zijn maar 1 keer te gebruiken.
Heb je al geprobeerd om de Origin cliënt opnieuw te starten? Dit geld ook voor De Sims 4, mocht je die hebben openstaan. Je ook eens helemaal afmelden voordat je de Origin cliënt helemaal afsluiten, een paar minuten wachten en daarna weer start, om je ook weer gaan aanmelden. (Uiteraard, met de juiste Origin / EA account.)
Zorg dat je verbonden bent met het internet en geen software hebt openstaan die beiden kan verhinderen.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken dien je het vereist basisspel te bezitten.Het basisspel dient op dezelfde Origin / EA account zijn geregistreerd.
Controleer of alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt waren gewist, zodat niet ergens anders vermeld staat.
Hoe je de cache van de Origin cliënt eens leegmaken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Via het forum kan weinig gedaan worden, mocht er soms een probleem zijn met jouw Origin / EA account, @digeon2011. Er zal weinig opzitten dan nog eens contact op te nemen, via de Engelstalige chat en het probleem hiervan aan hun voor te leggen.
Groetjes. - @RealSimmor0 Heb reeds alles wat je voorstelt gedaan. Krijg nog steeds niet de nodige mail die origin vraagt bij aanmelding. Jullie sturen me naar de Engelstalige help, zij verwijzen me naar jullie. Die bevestigingsmail was zelfs niet eens nodig in het begin. Sorry maar voel me echt wel bestolen door origin. 60 € en na 2 maand kun je niet meer op je account.
About Origin Mac
Recent Discussions
- 4 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago