Forum Discussion
6 Replies
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@lobkedemi Is dit op EA Desktop of op Origin? Hoi , De sims krijgen we helemaal niet meer geopend. En als we inloggen via Origin is de hele spelbibliotheek verdwenen. We hebben al heel wat spellen verzameld alles is weg....
- EA_Jason5 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hmm.. Zou je in dat geval mij een DM willen sturen met de gebruikersnaam op het account en een kort lijstje van wat er mist?
Je kunt mij een DM versturen door op mijn naam te klikken en daarna op het envelopje te klikken @lobkedemi.
Ik zag hier ergens anders ook een melding over dus ik wil het eens onderzoeken.
@EA_JasonIk heb hier ook hetzelfde probleem.
Gamebilbliotheek is leeg en er wordt gevraagd (in dit geval Command & Conquer the ulitmate collection) om opnieuw te activeren met de productcode.
Deze heb ik echter niet meer, ik ging er van uit dat dit voor altijd aan mijn account zou zijn gelinkt.
- Zie de stappen en suggesties die zoal hier worden genoemd, @Steven221989.
EA Jason is niet langer werkzaam op het Nederlandstalige forumgedeelte.
Meestal zal je met de verkeerde Origin / EA account zijn aangemeld. De productcodes worden bij het verzilveren / registratie gekoppeld aan jouw Origin / EA account en dat blijft ook zo. De productcodes zijn eenmalig maar te gebruiken.
Als het product werd gekocht via Origin, dan krijg je geen productcode, maar zal deze automatisch worden gekoppeld aan jouw Origin / EA account.
Groetjes. - EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @Steven221989,
Deze zal inderdaad voor altijd aan jouw account gekoppeld zijn zoals hierboven beschreven dus daar zou het probleem niet moeten liggen. Kijkende naar het account dat je hier gebruikt om te posten heb ik het gevoel dat je waarschijnlijk op het verkeerde account aangemeld staat.
Kun je kijken of je toevallig een ander email en/of gebruikersnaam hebt die je kunt proberen?
- EA_Neil
About Origin Mac
Recent Discussions
- 5 months ago
- 7 months ago
- 7 months ago