Forum Discussion
7 Replies
Sort By
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@kiimxsays ,
Kun je ons meer vertellen over deze pack en wanneer deze aangeschaft is? Soms kan het ietsjes langer duren totdat de betaling afgerond is.
- EA_Neil - Als je die had gekocht via Origin, kan het tot wel 36 uren duren voordat deze verwerkt is, @kiimxsays.
Voordat je ging kopen, had je gecontroleerd dat je wel met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, want daarop wordt het gekochte product automatisch gekoppeld. Met een kinderaccount kan je helaas geen producten kopen via Origin, je dient in een (online) winkel het product te kopen, waar de productcode zal verzilver / geregistreerd worden op diens kinderaccount. Productcodes zijn maar 1 keer te gebruiken.
Heb je al geprobeerd om de Origin cliënt opnieuw te starten? Dit geld ook voor De Sims 4, mocht je die hebben openstaan. Je ook eens helemaal afmelden voordat je de Origin cliënt helemaal afsluiten, een paar minuten wachten en daarna weer start, om je ook weer gaan aanmelden. (Uiteraard, met de juiste Origin / EA account.)
Zorg dat je verbonden bent met het internet en geen software hebt openstaan die beiden kan verhinderen.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken dien je het vereist basisspel te bezitten.Het basisspel dient op dezelfde Origin / EA account zijn geregistreerd.
Controleer of alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt waren gewist, zodat niet ergens anders vermeld staat.
Hoe je de cache van de Origin cliënt eens leegmaken, zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Via het forum kan weinig gedaan worden, mocht er soms een probleem zijn met jouw Origin / EA account, @digeon2011. Er zal weinig opzitten dan nog eens contact op te nemen, via de Engelstalige chat en het probleem hiervan aan hun voor te leggen.
Groetjes. - @RealSimmor0 Heb reeds alles wat je voorstelt gedaan. Krijg nog steeds niet de nodige mail die origin vraagt bij aanmelding. Jullie sturen me naar de Engelstalige help, zij verwijzen me naar jullie. Die bevestigingsmail was zelfs niet eens nodig in het begin. Sorry maar voel me echt wel bestolen door origin. 60 € en na 2 maand kun je niet meer op je account.
- Om te controleren of er problemen zijn met jouw Origin / EA account, zal je echt contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, @digeon2011. Dat zal makkelijker gaan via de Engelstalige chat, omdat er een aantal vragen zullen volgen, waarop je snel een antwoord moet geven.
Test ook eens met een andere computer. Zie je daarmee wel een gevulde spelbibliotheek?
Lees nogmaals de hier eerder genoemde suggesties.
Groetjes. - EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
@digeon2011,
Ik zou jullie erg graag willen helpen hiermee maar ik ben bang dat we over het forum verder geen account issues in kunnen zien of aanpassen. Heb je al eens gezien of je via social media meer geluk hebt?
- EA_Neil - @EA_Neil Ja. Vind daar meestal enkel personen die hetzelfde meemaken. Tot nu toe geen enkele die een oplossing kan geven
- EA_Neil4 years ago
EA Staff (Retired)
About Origin Mac
Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 23 days ago
Recent Discussions
- 4 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago
- 6 months ago