Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
8 years ago

Re: Ik kan origin niet downloaden

De api-ms-win-crt-runtime foutmelding krijg je vaak te zien met een foutieve VC++ installatie. Je kunt VC++ repareren door ervoor te zorgen dat je alle Windows Updates hebt (zoals @DarkBanishing aanraadde of door het volgende te doen:

Ga naar C:\Program Files (x86)\Origin

Vanuit daar kan je op de volgende bestanden dubbelklikken en kiezen voor "Repair":

• vcredist_x86_vs2015 (voor een 32bit Windows versie)
  • vcredist_x64_vs2015 (voor een Windows versie)

2 Replies

• Ik heb dit allebei gedaan alleen krijg ik nu weer nieuwe fout meldingen.. is er nog iets wat ik kan doen?

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    4 years ago
    Welke foutmeldingen zie je dan, @KimKimmy1994? Kan je van schermafdrukken maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype, om deze vervolgens bij je reactie toe te voegen als een bijlage?

Als je deze foutmeldingen krijgt over de ontbrekende "Microsoft Visual C++" hulpbibliotheken tijdens de installatie van de Origin cliënt, kan je ze downloaden vanaf de Microsoft website.
    Als je echter deze foutmeldingen krijgt tijdens het bijwerken van de Origin cliënt en/of de installatie van een Origin spel, dan kan je hun installatieprogramma's terugvinden in de mappen op hun standaardinstallatielocaties. Het spel repareren via de Origin cliënt.

Voor de installatie van de meeste software als het wijzigen van bepaalde instellingen, dien je aangemeld zijn op een Windows gebruikersaccount met Administrator rechten.
    De reparatieoptie uitproberen, als deze genoemd wordt.
    Zorg dat je "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware tijdelijk hebt uitgezet. Hun installatieprogramma's als een Administrator gaan starten.
    Een 64-bits versie van Windows heeft beiden versies (x86 en x64) nodig.
    Nadat hun installaties klaar zijn, kan je de computer opnieuw laten starten.
    Controleer of er nog updates voor Windows beschikbaar zijn. Optionele updates dien je niet te vergeten.

Groetjes.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 20 days ago