Forum Discussion

23 Replies

• meid456's avatar
    meid456
    5 years ago

Hai Ik loop ook tegen hetzelfde probleem aan. Na fabrieksinstellingen lukt het niet meer om origin te installeren (SIMS4). Heb alle updates geinstalleerd en ook bovengenoemde stappen doorlopen. Iemand een idee? gr edwin

• Oh ja hij geeft de foutcode VCRUNTTIME140.dll en MSVCP140.Dll

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    5 years ago

Hey @meid456, deze foutmelding heeft te maken met VC++, je kunt VC++ downloaden en repareren via de link die ik hierboven heb gegeven. 

Daarna zou het gewoon moeten werken.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    5 years ago
    Geweldig, bedankt voor het melden!
  • Ga naar de genoemde website toe, @Majoco21. Zoek en vind het kopje "Visual Studio 2015, 2017 en 2019" genaamd. Je zal een lijst met 3 items zien.
    Rechtsklik op de link naast "x86: vc_redist.x86.exe" en kies dan de "Koppeling opslaan als..." optie. Bewaar beiden bestanden op een locatie die je dadelijk snel kan terugvinden.
    Rechtsklik op de link naast "x64: vc_redist.x64.exe" en kies dan de "Koppeling opslaan als..." optie.
    Nadat beiden bestanden klaar zijn met downloaden, ga je ze opzoeken. Het zijn installatieprogramma's die de ontbrekende hulpbibliotheken voor Microsoft Visual C++ 2017 / 2017 / 2019 geen installeren.
    Zie je een optie om het te repareren, probeer dit als eerste.
    Een Windows 64-bits versie heeft beide versies (x86 en x64) nodig, omdat je daarop nog steeds 32-bits software kan draaien, die ook de 32-bits versies van deze hulpbibliotheken nodig hebben.
    Mogelijk dien je de computer opnieuw te starten, als de installaties voltooid zijn.
    Controleer nog eens bij de Windows Update of er nieuwe updates betreffende deze installaties beschikbaar zijn.
    Mocht je problemen ondervinden tijdens het installeren van deze hulpbibliotheken, dan zul je "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen, als de installatieprogramma's als een Administrator starten. Ook een bekabelde internetverbinding kan helpen.

Groetjes.
  • Zo blij dat ik dit gevonden heb! Super hulpzaam dankjewel!! 🙂🙂

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    4 years ago
    @Waskrijtje Geweldig! Het topic hierover op het Engelse forum is ook een van de meeste bezochte topics op Origin en ik zie dat veel andere spelers dit tegenkomen.

Gelukkig is het een simpele oplossing 🙂
  • Dilaney073's avatar
    Dilaney073
    4 years ago

Dezelfde foutmelding als velen hier.

De VCRUNTIME140.dll en de MSVCP140.dll 

Ik heb alle updates al uitgevoerd. Ik heb de VC ++ al geprobeerd.

Niets werkt helaas.....

• Bezoek deze website, @Dilaney073, waar je de installatiepakketten kan vinden onder het kopje "Visual Studio 2015, 2017 en 2019" en uit de lijst met 3 items hoef je alleen de bovenste 2 te downloaden: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
    Zie verder: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Ik-kan-origin-niet-downloaden/m-p/9876572#M7742 Denk er aan, dat voor te installeren een Windows gebruikersaccount met Administrator rechten is benodigd.

Groetjes.
  • Dilaney073's avatar
    Dilaney073
    4 years ago

die had ik idd gedownload. maar alsnog dezelfde foutmelding. waar kan ik zien dat ik een windows gebruikersaccount met administrator rechten heb?

• Dilaney073's avatar
    Dilaney073
    4 years ago
    @RealSimmor0 Het is inmiddels gelukt maar vraag me niet hoe. Een kennis van ons heeft het opgelost maar het bleek wel heel ingewikkeld te zijn. Een beetje de computer voor de gek moeten houden zei hij haha.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago