Forum Discussion

Re: kan het nieuwe pakket niet kopen

RealSimmor0,

Nee, ik kreeg geen foutcode, alleen zwart venster bovenin het betalingsvenster, met opsomming van het te bestellen pakket, en dat de betalingsmethode niet te verwerken zou zijn, om precies te zijn 15x geprobeerd te betalen zowel met Ideal als met creditcard. Andere betalingsmogelijkheden zijn voor mij niet beschikbaar.

Alle gegevens diverse malen gecontroleerd, alleen Origin stond open met het bestelde pakket met het enige Origin account, van mijzelf en netjes ingelogd met het enige account wat ik al 6 jaar heb en gebruik.

Dit probleem heb ik vanochtend ook weggelegd bij de helpdesk. Overigens nooit geen probleem geweest om te betalen voor een besteld pakket in de Origin Client. Altijd met Ideal kunnen betalen of visa.

Maar  ik heb het inmiddels anders opgelost. Elders een keycode gekocht, gelijk verzilverd en ben dus inmiddels ook in bezit van het Eco LifeStyle Exp. Pack.

Hartelijk dank voor je reactie.

No RepliesBe the first to reply

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago