Forum Discussion
64 Replies
- HELAAS het heeft niet geholpen het probleem is dat er ook geen foutmelding komt kan het mischien liggen aan custom content
- EA_Jason8 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Daar kan het inderdaad aan liggen, verwijderd de mods om te zien of dat een verbetering geeft.
Je kunt ook het volgende probere:
- Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"
- Ga naar Documenten > Electronic Arts
Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst. Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.
- heel erg bedankt Jason je hebt me goed geholpen ook al duurde het lang
Ik heb ook problemen met het opstarten van de sims 4 maar ik wil niet al mijn mods laten verwijderen.
Kan het niet op een andere manier?? Of moet ik wachten totdat de sims 4 WEER een nieuwe update heeft? : l
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@Fenixjehond Je kunt proberen te achterhalen welke mod het probleem geeft door ze allemaal te verwijderen en ze een voor een toe te voegen.
@TanjaMartenss Probeer eens De Sims 4 via Origin te repareren door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren.
Of ze te verplaatsen naar een andere lege map. @EA_Jason
Mijn sims 4 start niet op in origin.
Krijg in beeld opstarten niet mogelijk
Origin loopt momenteel niet. Zorg dat origin loopt voordat je de sims 4 probeert te spelen.
Spel repareren heb ik al gedaan maar haalt niks uit.
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@Joycejhu Heb je al geprobeerd om Origin te verwijderen en opnieuw te installeren? Zorg er ook voor dat je origin.exe uitvoert als administrator.
Het lukt mij niet om het spel te restten wat moet ik dan doen of zijn er nog anderen manieren mogelijk?
- EA_Jason7 years ago
EA SPORTS FC™ Team
@M-U-Mania Wat heb je allemaal al gedaan? Ik heb behoorlijk wat tips gegeven in dit topic.
- hoe bedoelde het duurde lang ik heb hetzelfde probleem?
Heb je de basisstappen al gedaan, die in deze reacties vermeld staan, toen je merkte dat De Sims 4 niet meer wou opstarten @Caitlincai?- De map van De Sims 4 in je Documenten hernoemen, de cache leegmaken, daarna het spel repareren.
- Beide programma's als administrator uitvoeren.
- Onnodige programma's en vensters afsluiten, want deze kunnen de werking verstoren.
Beveiligingssoftware en gebruikersaccountbeheer tijdelijk uitschakelen. - De stuurprogramma's van je computer bijwerken.
- DXDiag informatie bestand toevoegen.
- Welke Windows versie gebruik je?
- Schermafdruk van de foutmelding maken en toevoegen aan je reactie.
- Nieuwe Windows gebruiker aanmaken en daarmee eens proberen om je spel op te starten.
Groetjes.Ik krijg ook sinds gisteren mijn sims niet opgestart, heb gisteren een aantal downloads gedaan, meestal geeft mijn spel zelf aan welke
mods het probleem geeft en dan verwijder ik deze ook, nu blijft hij telkens hangen en staat er (reageert niet) meestal bleef hij
wel een half minuutje hangen op reageert niet, heb nu het spel al aantal keer gerepareerd, afgesloten, bestanden met een gekkere
naam verwijderd om te kijken of dit het probleem is, maar NIKS helpt en om per zoveel mods te bekijken daarvoor heb ik veel te veel
mods namelijk 7.697... Wat kan ik nog doen...?
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hey @Naomidebruyne14,
Je kunt hiervoor de zogenaamde 50/50 methode voor gebruiken.
Wat je doet is eerst de top 50% van jouw mods verwijderen/verplaatsen en kijken welke 50% het probleem geeft. Daarna haal je 50% weg van de 50% de het probleem geeft en kijkt welke daarvan het probleem geeft. Zo ga je door totdat je het probleem hebt gevonden 🙂
Op deze manier test je veel efficiënter en hoef je niet alles 1 voor 1 te testen.
Hey @EA_Jason,
krijg zonet bij het downloaden van sims 4 volgende melding.
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 327684:1.
dit gevolgd door een kader waarin ze zeggen dat mijn v++ niet goed geinstalleerd is.
Heb ondertussen als proberen om ze via program files-> origin games -> sims 4->installer en zo verder ze te reparen maar heeft geen effect. Ook heb ik reeds mijn windows upgedate maar jammer genoeg hierbij ook geen succes.
Heb jij nog een idee?
Hey @EA_Jason,
krijg zonet bij het downloaden van sims 4 volgende melding.
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het zo nog een keer. Fout: 327684:1.
dit gevolgd door een kader waarin ze zeggen dat mijn v++ niet goed geinstalleerd is.
Heb ondertussen als proberen om ze via program files-> origin games -> sims 4->installer en zo verder ze te reparen maar heeft geen effect. Ook heb ik reeds mijn windows upgedate maar jammer genoeg hierbij ook geen succes.
Heb jij nog een idee?
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hey @henrikemseke,
Wat je ook kunt doen is VC++ downloaden en installeren/repareren via de site van Microsoft:
https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
- hey @EA_Jason dit heb ik ook al te vergeefs geprobeerd
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Dat is inderdaad lastig, zou je dan de tips willen proberen die in dit artikel staan?
Met zoveel modificaties is het niet vreemd dat je computer al snel vastloopt, of het spel opeens niet meer reageert, @Naomidebruyne14.
Volg de basisstappen van: de map van De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts\ te hernoemen, de cache van Origin leeg te maken en daarna het spel repareren.
Nadat je gecontroleerd hebt of je spel wel weer opstart, kun beetje voor beetje je opgeslagen spelvoortgang terugzetten. Daarna controleer je of De Sims 4 weer opstart.
Mocht dit werken dan kan je gedownloade inhoud en aanpassingen terugzetten, het liefst stuk voor stuk, om achter te halen welke je je probleem veroorzaakte.
Met de aantal wat je gebruikt, kan dit lang duren. Je kunt kiezen voor kleinere hoeveelheden, zoals 10, 50 of 100 stuks. Mocht bij deze teruggezette reeks toch de boosdoener zitten, dan kom je ze toch weer stuk voor stuk na te gaan.
Groetjes.- @EA_Jason verlies je dan vooruitgang of moet je de game dan opnieuw kopen?
- Als je origin verwijdert en terug instaleert
- Nee, @cocochanlife Spelvoortgang wordt in een andere map opgeslagen. Origin spellen blijven gekoppeld aan de betreffende EA / Origin account. Je kan alleen de Origin spellen waarschijnlijk niet spelen zolang de Origin cliënt afwezig is van je computer.
dat heb ik ook sims helpt
- Wat bedoel je hiermee, @liekedebie ?
About Origin Mac
Recent Discussions
- 3 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago
- 5 months ago