Forum Discussion

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

Beste,

Ik kan geen betaling meer doen via origin (Ideal -> ABN Amro) Ik krijg wanneer ik het wil kopen, een link naar ABN Amro site en betaling van fraude etc. Nu kan ik dus geen nieuwe games meer aanschaffen omdat ABN Amro origin niet meer vertrouwd, of hoe zit dat?

Ik zou graag een pakket van sims 4 erbij willen kopen, maar dat wil dus niet... #balen.

3 Replies

• Kan je bij andere websites wel met deze bank aankopen doen @bienie97? Controleer je computer op (virus) infecties en andere nare besmettingen. Gebruik een andere betalingsmethode. Neem contact op met je bank.
  • lottymaudy's avatar
    lottymaudy
    6 years ago
    @RealSimmor0 Hallo, Ik heb net Het Studentenleven gekocht, maar doordat hij de eerste keren geen mail stuurde naar mij account heb ik het overnieuw gedaan maar uiteindelijk heb ik de mails toch wel ontvangen en ik heb het 4x gedaan ik ben nu bang dat er 80,- (door de actie) van mijn rekening afgaat. Gebeurt dat ook echt of blijft het bij 20,-
  • Werd beantwoord in: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims4-uitbreidingspakket/m-p/8797547

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren, @lottymaudy.
    Een product zou je maar eenmalig kunnen kopen.
    De Origin cliënt zal je een melding tonen dat er iets klaar staat om te downloaden. Zorg dat je die hebt gestart en bent aangemeld met de juiste Origin / EA account.
    Anders kan de Origin cliënt herstarten nog eens helpen, als de cache van de Origin cliënt leegmaken.
    Staan deze meerdere aankopen ook vermeld in je betalingsoverzicht?
    Contact opnemen met de helpdesk.

Groetjes

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,499 PostsLatest Activity: 19 days ago