Forum Discussion
9 Replies
- Ondervind je dit ook met betalingen op andere websites, @bb140477?
Doe je de aankoop via de Origin cliënt? Probeer dan deze te doen via een computer en betere webbrowser.
Gebruik je soms iets hiervoor, kan je de aankoop eens proberen te doen zonder dit te gebruiken?
Controleer of je wel op de juiste website zit. Mocht je het niet vertrouwen, zet de betaling niet door en ga contact opnemen met je bank.
Controleer de gegevens die je dient in te vullen en de al ingevulde gegevens nog eens. Ze zelf eens handmatig invullen, als dit kan.
Mochten deze problemen blijven, dan kan je beter contact opnemen met de bank.
Zie ook:
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Ideal-code-te-groot-om-te-scannen/m-p/8715859#M4978
Groetjes. - okido19876 years agoSeasoned Traveler
Hoi ik heb precies dezelfde klacht. Hij herkent niet wat je invoert ofzo waardoor er in de kleurcode blijft staan dat je het rekeningnummer en pasnummer in moet voeren. De kleurcode komt dus niet tevoorschijn. Het balkje waar je het invoert stond ook wat raar. Bij mij was het bij gebruik van de origin client. Ik heb na meerdere keren proberen op annuleren gedrukt, het scherm daarna bleef ook gewoon laden en laden en laden. Toen stond mijn bestelling daarna weer in beeld dus die nog een keer aangeklikt (ging er vanuit dat dit nog hetzelfde besteldproces was), wederom hetzelfde probleem. Nu bij het scherma na het annuleren deze weggeklikt want hij bleef maar laden. Gevolg 2x een bestelling in mijn bestelgeschiedenis. Eerst hele tijd betaling in behandeling (terwijl die gewoon was geannuleerd) en daarna stond hij op betaling mislukt. Gezien er al 2 bestellingen stonden wil ik niet nog 1 doen met gevolg dat ik ineens 3 bestellingen moet betalen (al was het onduidelijk dus dat de tweede poging niet het vervolg was op de eerste en dus technisch gezien 1 bestelling).
- De betaling is wel gelukt toen je een webbrowser met computer gebruikte voor deze bestelling, @okido1987?
Is het wel mogelijk om deze manier te gebruiken op andere websites en in andere programma's? Als dat niet zo is en je dient die scanner te gebruiken, dan zal je dit probleem eens voorleggen bij de bank.
Mocht er een dubbele betalingen zijn gedaan, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk, om te zien wat er aan gedaan kan worden.
Dat zul je via de Engelstalige chat te gaan doen.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us toe en alle gegevens invullen.
Jouw regio op "United States" instellen en de chat in het Engels beginnen.
Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?
Groetjes. - okido19876 years agoSeasoned Traveler@RealSimmor0 ja in de webbrowser geen enkel probleem! Gezien het invullen van het rekeningnummer niet lukt was er ook niets betaald gelukkig
Ik was deze aan het testen. Hij had gewoon gelijk.
Het is bug. En kan niet betalen. Want er komt geen kleurcode verschijnen.Helaas
- Je kan dan beter deze betaling via de webbrowser en een computer doen, @Soldier365nl. Zonder die scanner proberen, andere een andere betalingsmethode gebruiken.
ik heb het zelfde probleem hij geeft aan dat hij besteld is maar ik heb nog niet eens een signeer code in kunnen voeren. dus weet nu niet wat de status van de bestelling is
- Je Bestelgeschiedenis kan je hier terugvinden, @karlijnrabbe: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Voor de aankoop via een webbrowser via een computer gebruiken.
Controleer de gegevens bij een mislukte bestelling goed en probeer dan nog eens. Anders zul je met een andere betalingsmethode moeten gaan kiezen.
Groetjes. Ik heb dit probleem ook gehad. Ik heb het kunnen oplossen door te bestellen via mijn telefoon waar ik de rabobankieren app op heb staan en kon hem daarna op mijn computer downloaden.
About Origin Mac
Recent Discussions
- 4 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago