Forum Discussion

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, ik vul mijn rekeningnummer en pasnr. in. Dit is gek, want op dit moment er een code zou moeten verschijnen die ik zou moeten kunnen scannen. Er blijft maar staan dat ik eerst mijn rekeningnr. en pasnr. moet invullen, op een belachelijk grote afbeelding.

18 Replies

• Ligt er aan welke bank jullie gebruiken, @HELL_AL-BUNDY-TA, @ntCloud. Hebben jullie het daar al eens vermeld? Hebben jullie eerder geen problemen met betalingen met iDeal gehad?
    Controleer of de gegevens die je moet invullen wel kloppen. Zelfs als deze al zijn ingevuld voor jou.

Gebruik een bekabelde internetverbinding.

Als jullie een webbrowser gebruiken: Probeer dan de betaling eens te doen via de Origin cliënt.
    Is de webbrowser bijgewerkt naar de laatste versie?
    Zijn de cache en Cookies gewist?
    Indien deze opties beschikbaar zijn: Privémodus gebruiken, veilige starten, via een nieuw aangemaakt profiel proberen.
    Webpagina meer vergroten of verkleinen.
    Zo nodig andere webbrowser gebruiken. Zeker met het gebruik Microsoft Edge en Internet Explorer kunnen websites niet juist werken.

Als jullie de Origin cliënt gebruiken: Probeer het eens via een webbrowser.

Hebben jullie er soms software draaien, die de betaling kan verhinderen? Beveiligingssoftware kan onbedoeld voor hinder zorgen. Je dient deze helemaal hebben afgesloten.
    De betalingsgegevens handmatig invoeren.

Groetjes.
  • Zins deze week kan niet via ideal betalen. Ik krijg een wit betaal scherm te zien. Hebben meer mensen hier last van. Ik wik graag betalen met Rabobank

• Same here. Ik krijg bij de andere banken wel het volgende scherm te zien dus lijkt specifiek een issue met rabo te zijn. 

• xMaiks's avatar
    xMaiks
    2 years ago

Ik heb precies het zelfde probleem (al wel langer dan één week).
    Heb via de site om 'hulp' gevraagd, maar zonder dat ze er iets mee doen word mijn vraag op 'afgehandeld' gezet.
    Zojuist proberen te bellen met het nummer dat op de site staat, maar die werkt niet eens...
    Ideaal dus... 😞

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hey @xMaiks,

Loop je nog steeds tegen het probleem aan als je via de ea.com website het product probeert aan te schaffen?
  • justananogirl's avatar
    justananogirl
    Rising Novice
    2 years ago
    @EA_Leeuw Ik heb weer een probleem ik wil een bundel kopen via de ea app maar als ik naar betaal ga dan blijft het groen, maar die bundel is niet bij ea.com beschikbaar dus hoe kan ik dit toch regelen
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hey @xMaiks,

Welk probleem precies? Het witte veld van iDEAL als je ABN AMRO, ING of Rabobank kiest, of the error melding?
  • xMaiks's avatar
    xMaiks
    2 years ago

Het witte veld als ik via iDeal wil betalen bij de Rabobank.

• xMaiks's avatar
    xMaiks
    2 years ago

Ik heb het zojuist via de website geprobeerd en dan kan ik wel betalen, dat is vreemd.
    Maar ben in ieder geval blij dat ik ze nu wel kan kopen 🥳

• Hallo,

Ik wilde de nieuwste uitbreiding kopen voor de sims. Maar zodra ik bij het betaalscherm kom en kies voor Ideal, blijft het scherm op wit staan. Ik kan dus niet betalen. Gisteravond was dit ook al zo. Ik heb een mac dus gebruik de origin app. Zijn er meer mensen met dit probleem?

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago