Forum Discussion
12 Replies
- Hoe doe je de aankoop betalen, @xokaboutertje1? Via de Origin cliënt? Via een webbrowser? Via de computer of een mobiel apparaat?
Werkt de betaling wel, als je dit gebruikt op een andere website?
Groetjes. Ik doe de aankoop via mijn computer op de geïnstalleerde versie van origin. Normaal gesproken bij andere aankopen deed hij het wel. Ik heb nog niet getest via mijn webbrowser bijvoorbeeld.
Groetjesssss
- okido19876 years agoSeasoned Traveler
Net dit gepost bij eenzelfde probleem
Hoi ik heb precies dezelfde klacht. Hij herkent niet wat je invoert ofzo waardoor er in de kleurcode blijft staan dat je het rekeningnummer en pasnummer in moet voeren. De kleurcode komt dus niet tevoorschijn. Het balkje waar je het invoert stond ook wat raar. Bij mij was het bij gebruik van de origin client. Ik heb na meerdere keren proberen op annuleren gedrukt, het scherm daarna bleef ook gewoon laden en laden en laden. Toen stond mijn bestelling daarna weer in beeld dus die nog een keer aangeklikt (ging er vanuit dat dit nog hetzelfde besteldproces was), wederom hetzelfde probleem. Nu bij het scherma na het annuleren deze weggeklikt want hij bleef maar laden. Gevolg 2x een bestelling in mijn bestelgeschiedenis. Eerst hele tijd betaling in behandeling (terwijl die gewoon was geannuleerd) en daarna stond hij op betaling mislukt. Gezien er al 2 bestellingen stonden wil ik niet nog 1 doen met gevolg dat ik ineens 3 bestellingen moet betalen (al was het onduidelijk dus dat de tweede poging niet het vervolg was op de eerste en dus technisch gezien 1 bestelling).
- okido19876 years agoSeasoned Traveler
Via microsoft edge is het mij gelukt om de bestelling te plaatsen, chrome gaf qua hulp pagina steeds al wat problemen dus die niet geprobeerd. Daarna downloaden via de Origin Client
Bij mij precies hetzelfde probleem.
Zou je me willen helpen en willen uitleggen hoe het wel gelukt is? En hoe start daarna de download in Origin? Ik hoor het heel graag 🙂
- Door met een computer en webbrowser naar de website van Origin te gaan, @Femke93. Zorg dat je daar aanmeld met dezelfde en juiste EA / Origin account.
Ga da naar het product dat je wel kopen.
Doe dezelfde stappen zoals je die in de Origin cliënt zou doen, de betaling doen met de gewenste betalingsmethode. De instructies opvolgen die in jouw scherm verschijnen
Het herstarten de Origin cliënt kan helpen om de aankoop te laten verschijnen. Meestal zal er een melding verschijnen dat er iets klaar staat om te downloaden.
Producten zijn gekoppeld aan jouw EA / Origin account.
Houd er rekening mee, dat online kopen is niet mogelijk voor kinderaccounts.
Webbrowser zoals internet Explorer, Microsoft Egde en Google Chrome kun je beter negeren.
Mocht je soms problemen hebben met dubbele bestellingen en betalingen, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk, om te zien of zij dat voor jou kunnen verhelpen, @okido1987
Dit zal via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/en/contact-us/
Alle gegevens invullen.
Regio op "United States" instellen.
Begin de chat start in het Engels.
De Nederlandse helpdesk werd gesloten, in verband met het minder leuke onderwerp dat wereldwijd ons bezighoud.
Gebruiken jullie dezelfde manier van betalen en bank?
Werkt deze manier wel op andere websites en in programma's?
Dan is het misschien ook eens beter contact op te nemen met de bank en dit probleem voor te leggen, dat er niet zo betaald kan worden in bepaalde programma's.
Groetjes. Jeeeeh bedankt voor je duidelijke en uitgebreide uitleg!
Gelukt! De installatie is bezig 🙂
- Graag gedaan, @Femke93.
Hi! Ik heb nu precies hetzelfde, wil graag de pack stedelijk leven kopen maar als ik op betalen via Ideal druk en dan ABN Amro kies, komt er een groen scherm van ABN Zonder enige QR code of ook maar iets erin. Hoe heb jij dit opgelost?
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
Hey @brittkokkie,
Als het goed is moet het wel lukken via je het via de ea.com website probeert. Als het goed is moet dit een directe link zijn: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/store/addons/the-sims-4-city-living. - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@brittkokkie, graag gedaan!
About Origin Mac
Recent Discussions
- 5 months ago
- 6 months ago
- 6 months ago
- 7 months ago