Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app
Hoi ik heb precies dezelfde klacht. Hij herkent niet wat je invoert ofzo waardoor er in de kleurcode blijft staan dat je het rekeningnummer en pasnummer in moet voeren. De kleurcode komt dus niet tevoorschijn. Het balkje waar je het invoert stond ook wat raar. Bij mij was het bij gebruik van de origin client. Ik heb na meerdere keren proberen op annuleren gedrukt, het scherm daarna bleef ook gewoon laden en laden en laden. Toen stond mijn bestelling daarna weer in beeld dus die nog een keer aangeklikt (ging er vanuit dat dit nog hetzelfde besteldproces was), wederom hetzelfde probleem. Nu bij het scherma na het annuleren deze weggeklikt want hij bleef maar laden. Gevolg 2x een bestelling in mijn bestelgeschiedenis. Eerst hele tijd betaling in behandeling (terwijl die gewoon was geannuleerd) en daarna stond hij op betaling mislukt. Gezien er al 2 bestellingen stonden wil ik niet nog 1 doen met gevolg dat ik ineens 3 bestellingen moet betalen (al was het onduidelijk dus dat de tweede poging niet het vervolg was op de eerste en dus technisch gezien 1 bestelling).