Forum Discussion

Re: [PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

ik kan geen nieuwe pack kopen IDEAL heeft een error met EA wel erg vervelend! ik heb het al geprobeerd om te installeren en betalen via een om weg maar dat werkt ook niet!

8 Replies

• Ampy240's avatar
    Ampy240
    2 years ago

De link geprobeerd, zelfde melding over ideal; probeer anders te betalen.......dat ga ik niet doen. ☹️ 

• Hey @Ampy240,

Ik heb vandaag even gekeken of er storingen waren/zijn bij Ideal. Ook jij kan dat controleren. Hier vind je een link:  https://beschikbaarheid.ideal.nl/

Je kunt dat ook controleren bij: 

https://allestoringen.nl/

Ik heb bij EA en bij Ideal de afgelopen dagen geen storingen kunnen ontdekken.

Zou het kunnen liggen aan jouw netwerkverbinding? Heb je misschien een virusscanner of firewall-instelling die de transactie blokkert?

Wie weet, kunnen we samen even onderzoeken waar het probleem zit.

• Ampy240's avatar
    Ampy240
    2 years ago

Het is frustrerend dat ik de fout niet kan vinden of hoe ik dit kan weg halen. De tekst bij de ideal betaling is:"please note using ideal with ABN Amro is currently not supported, if error occurs, please use different payment method."

Ik ga niet anders betalen, dus waar ligt het aan?

• Ampy240's avatar
    Ampy240
    2 years ago

De bank geeft aan geen storingen te vinden. 

Op andere sites werkt ideal betalen wel alleen bij  EA- gaming niet....ik weet niet hoe maar ik hoop dat EA er ook naar kijkt.

• ik heb dit ook, vragen gewoon blijven afvuren totdat ze wat doen. anders contact opnemen met SPS Globall collect, daar zijn hun klant van(EA) en niet andersom hun helpen je wel verder, ik heb betaling gedaan maar nog nooit product ontvangen, ik heb via SPS bewijs ontvangen dat er wel degelijk aan EA betaald is ondanks adivsors zeggen van niet, heb ook aangifte gedaan, is gewoon diefstal.

40 euro ben ik kwijt, maar wil weten waarom EA hier geen gepaste procedure's voor hebben, kort gezegd, ze sugar coaten veel maar doen gewoon niks.

Op forum kunnen ze hiermee sowieso niet helpen, dat weten ze hier ook.

• Ampy240's avatar
    Ampy240
    2 years ago

Maar hoe kan ik nu een nieuwe pack kopen? Ik heb niks betaald, want het loopt al vast bij betaal methode......hoe dan? 

Dankje wel voor jou info

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 2 months ago